En ik wil Joy ook wel es meeten hoor...en mijn camera zit aan mij vastgekleeft dus die gaat automagisch mee.

Ik heb nog geen ITP topic geopend over King, wil eerst echt mooie rijfoto's en/of filmpjes hebben.
Deze is wel van vandaag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ja nu sinds een kleine 2 maandjes doe ik Bandito 2x pw. Ik kon hem al, van 5 jaar terug toen ik orienterend was naar western en veel wedstrijden bezocht met m’n camera. Waar Suuz en hij net ff alles aan het winnen waren telkens
Zo ook ooit een eerste lesje op Lone Star gehad en op puppy-Bandito gezeten een keer.
ik bof echt met hem!
ze heeft ook ooit nog eens foto’s van Flower gekocht bij mij, van wedstrijd.
arme Flower! Hopelijk laten de andere paarden haar snel een beetje met rust.
Bellatrix schreef:Flower is nu heel zielig, heeft allemaal wondjes op haar hoofd. Geprobeerd weg te shoppen maar mijn skills zijn niet zo goed nog. Ze staan onderaan de rangorde...arm ding.
Sorry dat jullie nu al die foto's steeds moeten zien.
veel beter dan al dat gezeik over Corona
. Vandaar dat we fb vrienden zijn.
heel tof paard is dat ook.
.. Omg wat ben ik langzaam
Sicayes schreef:Ohjaa Joy is van Magicheel tof paard is dat ook.
Heeft ze leuke dingen mee gedaan.
Ja Suuz is een leuke meid (vrouw. Maar vind vrouw gelijk zo 60+ klinken) én heel goed in wat ze doet. En mijn instructrice bij LS ben ik ook heel blij mee.
Heb je ons trailerlaad filmpje niet voorbij zien komen op haar Paarden-Taal facebook?![]()
https://www.facebook.com/63999328945242 ... /?vh=e&d=n
doe Suzanne trouwens eens de groetjes van Mr T, eens zien of ze die snapt