Mag ik gezellig meekletsen? Ik hoef me denk ik niet meer voor te stellen toch?
(Ik ben diegene van die mega-uit-de-kluiten-gewassen-in-your-face-merrie)
Deze:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb maar zo'n saaie bruine
)

zou toch graag eens langs willen vliegen om fotos te maken bij je. Vind jou en je paarden samen altijd een mooie uitstraling hebben. 
Joy word steeds mooier. Jammer dat ik niet al langs kan komen

dus ik zei oke, blijf nog maar even liggen ik ga wel eerst de paddocks mesten. 

Hebben jullie tips?
daar stonden ook de hulpen in. Weet zo niet meer hoe die heette
nieuwe dingen opgepakt en dus nieuw huiswerk. Dus dat uitslapen vanochtend heeft ‘m goed gedaan hahahha
Gimme_Joy schreef:Nou zeg! Zie ik dit topic toch nu pas!
Mag ik gezellig meekletsen? Ik hoef me denk ik niet meer voor te stellen toch?![]()
![]()
(Ik ben diegene van die mega-uit-de-kluiten-gewassen-in-your-face-merrie)
Deze:![]()
[ [url=m/wFJH0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van mij mag die 1 januari regel heel snel afgeschaft worden.
Lucy is ook knap trouwens!tuija_r schreef:Ik zoek een boek over western rijden waarin de basis principes worden uitgelegd maar ook waarin verschillende oefeningen staan. En veel foto'sHebben jullie tips?
denk als we langzaam door de crisis heenkomen dat dit 3x pw zal zijn. Dan heeft eigenaresse op vrijdag weer haar gedragstrainingen afspraken en zal ik ook de vrijdag rijden. 
les ging zeker goed met Bandito! Hij had dat uitslaapmomentje gewoon even nodig 
Had je hier al een topic over geopend, want ik heb al wat foto's voorbij zien komen toch?
Ik heb het allereerste wedstrijdpaard van Roel van Dijk een tijdje gereden. Voelde me zeer vereerd
Joy vindt het alleen maar supergezellig! neem jij dan ook je camera mee Marlies?!
(Zo schattig, afgelopen woensdag hadden we les. Ik was al in de bak beetje losstappen/draven, Naomi komt in de bak, Joy draait meteen naar haar toe om haar gedag te zeggen en te knuffelen
. Heel stal knuffelt ook met Joy als ze hun paarden komen doen. Zeker van de paarden in de stallen in Joy haar buurt. Even een beetje TLC voor/van Joy voordat ze weggaan
)
. Ik ken de eigenaresse al best een tijdje. Toen Bandito koliek had gehad kreeg mijn bijrijdpaard het een half jaar later. We hebben elkaar erdoorheen gesleept. Al overleed mijn bijrijdpaard wel. Ze is ook een aantal keer geweest voor een grondwerkles. Ik wil ook nog steeds een keertje met Joy een les plannen maar het komt er maar niet van
. Heb altijd al een zwak gehad voor bandito. Geweldig paard