hoikimmmy schreef:Er zijn ook zoveel soorten. Ik ga morgen even wat afspeuren. Ik wil denk ik wel voor anatomisch gaan
Ik heb ook de leren van Kifra. Erg tevreden mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het ging wel oke, hij was niet heel scherp op de hulpen/verzameld zoals ik gewend ben en kreeg het ook niet he-le-maal opgelost. Ben maar niet teveel gaan kloten en gewoon wat oefeningen gedaan. Toen ik ging uitstappen en afstapte bleek hij ook heel nodig te moeten plassen - misschien dat hij daarom wat stijfjes ofzo liep.
uiteindelijk is ze afgestapt want hij schrok van elk blaadje en heeft ze hem even in de voorste helft van de bak gelongeerd dus die ging als een hertje al bokkend door de bak, gek doen, even zijn energie kwijt
"Nee ik moet werken dus ik mag niet meespelen"
nou mijn paard was me toch in een slechte bui. Elke ding (van auto tot mens tot prullenbak tot paard tot koe tot lammetje) was eng en was een gevecht om langs te komen.
) en weer op de terug weg. Dat was ook weer hel

Sicayes schreef:Paardetende lammetjes zijn dan ook wel echt levensgevaarlijk natuurlijk!
we moesten ook langs een weiland met 2 shetlanders, en daar heeft hij sowieso niet veel mee. De heenweg was wel oke, maar op de terugweg lag 1 echt plat vlakbij de weg, nou mijn paard stond daar te snuiven joh, aansteller
en ik har maar proberen erdoor te rijden maar nee plassen was de oplossing.
Shetlanders ja weet ook niet wat daar mee is. Nu moet ik zeggen dat die van mij heel veel kleine dieren eng vind. Alpaca, kleine hondjes, kleine pony's, maar kamelen, paarden die 10x zo groot zijn en grote blaffende honden doen niks. :
ik ken hem nog ook niet 'zo' goed dat ik dat gelijk door heb. Maar hij ging achteraf zooo lang plassen dat ik dacht.. misschien zat dit je wel gewoon dwars.