Bellatrix schreef:Dacht dat koeien geen probleem was sinds Wendy.
Dat zou je denken ja
maar gaf mij net wel die extra moed om hem erdoor te rijden
want ik wist dat hij het wel kan, als hij even een momentje heeft gehad Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lagonda schreef:Iedereen is goed bezig deze week zegik heb gister ook een (grote) drempel genomen:
[ [url=m/Ot3Wv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een stalgenootje vertelde over een mooie route, maar moet je wel een hek door en op dat land staan koeien. En mijn paard kan nog al heftig op koeien reagerenen uiteraard stond er een clubje bij de ingang nieuwschierig te zijn toen ik aan kwam
![]()
Maar we hebben het overleefd en echt heerlijk gereden![]()
[ [url=m/EMaeSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
justkid schreef:Vandaag voor de tweede keer met mijn jonkie in de bak gereden en daarna buiten uitgestapt.
die grijns gaat niet meer van mijn gezicht.
Ik heb een heel stoer paard gekocht
neus aan neus!

maar het is gelukt ze bleef staan, ook met been erover en toen ik ging zitten ook.
Maarja, met de testzadel duurde het 5-6x voordat ik durfde te draven... Wel heel lastig om niet ongeduldig te worden. Ik probeer het zo te zien: dat je Z dressuur kan, betekent niet dat je automatisch Z springen kan.
In mijn geval, dat ik prima kan rijden met mijn dressuurzadel betekent dus niet dat ik automatisch alles kan met mijn boomloos westernzadel. En mijn supersensibel lipi maakt het ook niet makkelijk, hij reageert heel snel en scherp. Nu vooral omdat we elkaar heel goed voelen, wat heel goed of heel slecht kan zijn haha

van wie krijg je les?
Tijdens het rijden had ik geen handschoenen aan maar daarna moet je ze weer aan. Zweten...pfff...