Als je ziet hoeveel ik moet werken komende tijd dan ben ik blij voor Sjaak........
Hoeft hij ook niet meer zo doelloos in zijn stalletje te staan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quartel schreef:We gaan het meemaken allemaal.
Sjakie is voor mij erg leuk om te rijden maar wie weet is hij voor voor iemand die veel verder is wel saai....geen idee.....time will tell![]()
Het word wel tijd dat hij weer wat spiertjes krijgt na al het kwakkelen van het afgelopen jaar.
Wellicht knapt hij er tussen de oortjes weer van op....
Het is een heerlijk ventjeen hij verdient gewoon de aandacht net als ieder ander paard.
corine1981 schreef:quartel schreef:We gaan het meemaken allemaal.
Sjakie is voor mij erg leuk om te rijden maar wie weet is hij voor voor iemand die veel verder is wel saai....geen idee.....time will tell![]()
Het word wel tijd dat hij weer wat spiertjes krijgt na al het kwakkelen van het afgelopen jaar.
Wellicht knapt hij er tussen de oortjes weer van op....
Het is een heerlijk ventjeen hij verdient gewoon de aandacht net als ieder ander paard.
Kun je hem niet nog wat dichter bij ons zettentwee bijrijders hier, Sjaak Is leuk!!
Dottie0991 schreef:Mocht iemand nog iets weten of een western stal waar ik evt heen kan bellen ofzo in regio Groningen hoor ik het graag.
Zit nu thuis en wil graag ook weer tussen de paarden komen maar m'n hart ligt toch meer bij Western dan bij Engels..
troi schreef:Dottie0991 schreef:Mocht iemand nog iets weten of een western stal waar ik evt heen kan bellen ofzo in regio Groningen hoor ik het graag.
Zit nu thuis en wil graag ook weer tussen de paarden komen maar m'n hart ligt toch meer bij Western dan bij Engels..
Welke hoek van Groningen zit je? Rondom Winschoten ken ik een paar adressen die misschien wel een bijrijder zoeken