Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Branca schreef:Een bijrijder vinden is gewoon lastig.. Velen zoeken het op een stal (voorzieningen enz) en ook dichtbij.
Toen ik een bijrijdpaard had, was je stikblij en deed je er veel voor en had een verantwoordelijkheid. Sorry, maar dat is tegenwoordig schaars te vinden. Men komt een aantal keer en is het weer over, geen drive of echte feeling...
Branca schreef:Een bijrijder vinden is gewoon lastig.. Velen zoeken het op een stal (voorzieningen enz) en ook dichtbij.
Toen ik een bijrijdpaard had, was je stikblij en deed je er veel voor en had een verantwoordelijkheid. Sorry, maar dat is tegenwoordig schaars te vinden. Men komt een aantal keer en is het weer over, geen drive of echte feeling...
Paint-horses schreef:Dat van niet meer op komen dagen ken ik ook, dacht dat ik een leuke had gevonden dol enthousiast en vervolgens hoor je niets meer.
Dus bij deze voor mijn paint merrie zoek ik een betrouwbare western bijrijder/ster >18 jaar voor 2 of 3 dagen in overleg.
Charlie is een makkelijk paard die niet gauw een stap verkeerd zal doen, ze staat in Laag Soeren tegen het bos aan voor fijne buitenritjes ze kan alleen of met meerdere paarden en er is een verlichte buitenbak.
Zelf probeer ik wel voor afwisseling te zorgen tussen grondwerk, buitenritjes en bak zodat alles leuk voor haar blijft.
De paarden staan overdag buiten en s'avonds gaan ze naar binnen, stal mesten en voeren wordt door de paarden eigenaren zelf gedaan dat zou dus ook bij het verzorgen horen op de dagen dat je er bent.
Ik vraag een vergoeding van 50 euro per maand voor twee dagen in de week.
Voor verdere info/interesse kun je mailen
MarlonNaldo schreef:Paint-horses schreef:Dat van niet meer op komen dagen ken ik ook, dacht dat ik een leuke had gevonden dol enthousiast en vervolgens hoor je niets meer.
Dus bij deze voor mijn paint merrie zoek ik een betrouwbare western bijrijder/ster >18 jaar voor 2 of 3 dagen in overleg.
Charlie is een makkelijk paard die niet gauw een stap verkeerd zal doen, ze staat in Laag Soeren tegen het bos aan voor fijne buitenritjes ze kan alleen of met meerdere paarden en er is een verlichte buitenbak.
Zelf probeer ik wel voor afwisseling te zorgen tussen grondwerk, buitenritjes en bak zodat alles leuk voor haar blijft.
De paarden staan overdag buiten en s'avonds gaan ze naar binnen, stal mesten en voeren wordt door de paarden eigenaren zelf gedaan dat zou dus ook bij het verzorgen horen op de dagen dat je er bent.
Ik vraag een vergoeding van 50 euro per maand voor twee dagen in de week.
Voor verdere info/interesse kun je mailen
Hej heej, ik ben al voorzien hoor, maar wat fijn dat er ook nog redelijke bijdragen worden gevraagd
boogiezero1 schreef:Nog steeds op zoek naar bijrijdster Western pony in Badhoevedorp staat op kleine privestal met buitenbak
Ik vraag wel kleine bijdrage [ [url=m/RMn0YG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sperziemone schreef:boogiezero1 schreef:Nog steeds op zoek naar bijrijdster Western pony in Badhoevedorp staat op kleine privestal met buitenbak
Ik vraag wel kleine bijdrage [ [url=m/RMn0YG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hou jullie nog altijd in mijn achterhoofd hoor, als ik komend jaar eindelijk de tijd krijg om weer te beginnen met paardrijden en westernles te nemen