Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Wat is daar fout aan dan?verder houden ze zich niet aan de regels als ze foto's van PK laten staan, dus daarin mag dan ineens wel van de regels worden afgeweken
daar ben ik natuurlijk niet tegen maar het geeft wel aan dat ze meten met 2 maten
Remy schreef:En als je als westernruiter nou je peerd zadel- en hoofdstelloos rijdt, waar moet je dan je foto's plaatsen?
Remy schreef:En als je als westernruiter nou je peerd zadel- en hoofdstelloos rijdt, waar moet je dan je foto's plaatsen?
Vera schreef:Remy schreef:En als je als westernruiter nou je peerd zadel- en hoofdstelloos rijdt, waar moet je dan je foto's plaatsen?
Bij Naturals-ITP
Remy schreef:Neu, dat kan niet. Mijn pony heeft voor ijzers en loopt 's winters onder een deken. Dus daar zou ik hoogstwaarschijnlijk weggepest worden
Vera schreef:Remy schreef:Neu, dat kan niet. Mijn pony heeft voor ijzers en loopt 's winters onder een deken. Dus daar zou ik hoogstwaarschijnlijk weggepest worden
Euuhhh ik heb ook mijn paard onder een deken staan maar ben daar nooit "weggepest"
Wat een aparte veronderstelling......
spatter schreef:PK die zouden eigenlijk bij evenementen ofzo moeten
daar is in het begin al een opmerking over gemaakt
Vera schreef:Bij Naturals-ITP
spatter schreef:ik vind het allemaal gewoon zo'n onzin
alles stond goed, liep goed, iedereen blij en nu is er niemand blij
mirel schreef:Ik heb het even getest, ik heb mijn paarden nu bij itp geplaatst.
Gister geplaatst, 15x bekeken en 0 antwoord.
Ik weet niet waar het aan ligt maar bij wn-itp had ik volgens mij al reacties gekregen.