, gaat wel lekker breed worden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kmvreter schreef:Sinds deze zomer heb ik naast mijn westernfjord ook een jonge paint aangeschaft. Hij wordt deze zomer twee en doet op dit moemnt een goed imitatie van een teddybeertje.
[ Afbeelding ]
Maar goed wel lekker warm in de vrieskou
[ Afbeelding ]
Zijn naam is sunny en op zondag heet hij Jetalito pebble sonny
QueenMB schreef:@rina, bedoel je met papieren het paspoort?
QueenMB schreef:@rina, bedoel je met papieren het paspoort?
Zo makkelijk is dat nl niet. Want in zon geval moet er een registration application ingevuld worden. Ja das niet zo moeilijk, het moeilijke wordt em dat zowel de merriehouder ten tijde van de dekking, als de hengstenhouder ten tijde van de dekking moeten ondertekenen. Dat heet weer zoekpartij naar die personen. En dan ook weer, ze moeten wel mee willen werken. 1 van beide geen handtekening is ook weer geen papier. QueenMB schreef:Hey paint eigenaars, dit is misschien een rare vraag, maar: "Moet een paint gevlekt zijn?" Ik heb op dit moment een leuke quater ruin op het oog en de eigenaresss beweert dat het een paint is. Hij heeft een wit been, een wit voetje, een witte bles en is een donkere vos.
Groetjes,
QueenMB
cissy schreef:Er zijn ook weer uitzonderingen op de regel en sommigen zijn dubbel geregistreerd maar dat mag iemand anders uitleggen
Ik zei alleen maar op te letten met kopen. Er wordt gruwelijk veel en vaak iemand een oor aangenaaid. Waar ik dan vaak weer ingeroepen wordt om te kijken of die papieren in orde gemaakt kunnen worden. Ik heb dus al van alles gezien
En nee het Quarterstamboek en het Paintstamboek zijn niet hetzelfde. Ja er zijn lijnen waar beide in voorkomen, maar dat zijn bijna altijd Paints. Omdat het Quarterstamboek geen (tobiano) Paint toelaat. cissy schreef:Flauw hoor zus dat je dat niet effe uitlegt( waar haal jij die smilie vandaan?)
Hahahahaha. Nee zus das te gemakkelijk. Heel eerlijk heb mijn hoofd er even niet naar staan. Zit een virusje uit te zieken
Cosgan.de een hele site vol met ernstig leuke smileys