Marieke schreef:Een mens kan niet oordelen op een foto.. en jij, Kabouter, zou beter moeten weten!!!!
Ik kan hier wel wat foto's van jouw plaatsen die ergens op het internet staan waar je niet blij van wordt
Prima, ga je gang. Ik schaam me er zeker te weten wel voor!
Ik oordeel niet op een foto, ik oordeel niet over een persoon, ik oordeel over een methode.
Een paard op die manier vastbinden vind ik niet kunnen. Ik moet inderdaad nog veel leren, maar in ieder geval niet meer dat deze methode niet de goede is.
Citaat:Mireille haar naam in 1 woord samen laten vallen met dierenmishandeling is echt onvoorstelbaar!
Wie heeft het over Mireille

Citaat:Dat gaat dan helemaal vanzelf, want dat ligt al in de basis. Het paard is licht, los en weet automatisch wat de bedoeling is. Geen gedoe in de mond.
Waarom is vastbinden dan nodig

Citaat:En weet je? Bel Mireille op, vraag wanneer ze met een jong paard aan de gang gaat. Vraag of je mag komen kijken en oordeel dan zelf. Want als er wel 1 respect heeft voor paarden, dan is zij het wel! En het maakt me vreselijk verdrietig te moeten horen dat JIJ kabouter... vind dat ze een levenslang contact verbod met paarden en alle andere dieren zou moeten hebben!
Nog maals, wie heeft het over Mireille

Ik ken Mireille verder helemaal niet dus kan ik niet over haar oordelen.
Waar ik wel over kan oordelen is een paard op deze manier vastbinden en los laten lopen.
Daar gaat het over, niet over of Mireille of Karin of wie dan ook een paard links en rechts buigt.
Ik heb het over mensen die een paard op deze manier vastgebonden los laten lopen en dan zelf er nooit snel genoeg bij kunnen zijn om een paard te bevrijden als dat nodig.
Dat soort mensen gaat het over. En dus niet over Mireille en als Karin dit ook niet doet, ook niet over Karin.
Nergens heb je mij een naam horen roepen!