Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:bij de pleasure wordt je aankleding volgens mij wel meegeteld in het geheel, horsemanship volgens mij ook
crazycactus schreef:@rob.. ja daar erger ik me ook wel eens aan. Zeker op amateur/open niveau. Maar niet iedereen heeft een goed gevoel voor kleding.
blijf je met die te korte broek rijden. Jaren geleden was er iemand die een hele dure hengst gekocht had om mee te reinen.. maar geld voor een fatsoenlijke hoed kon er niet vanaf. Veel ruiters zien die hoed als "noodzakelijk kwaad" terwijl ik het juist de finishing touch vind. 
Romkabouter schreef:Kijken of groomen is niet hetzelfde als ervaring op doen he
En waarom is het erg om veel mensen in de voorronders te hebben? Ze betalen wel allemaal inschrijfgeld
billykid schreef:Wat ik mij zo afvraag is het volgende,wat gaat er mis in de westernsport?
Ben ik zondag in Zeijen,starten er 3 combinaties in de beginnersklassen een handjevol in de openklasse.De amateurklassen waren wel aardig gevuld,gemiddeld een man of tien.graag wat reacties hoe het beter kan en moet! groetjes, Jan
Magic27 schreef:Waroom word een wedstrijd organiseert en alle inschrijfgelden en verdere inkomsten worden in de pot voor het nederlandse jeugdteam gedaan voor deelname aan EK in denemarken .
Magic27 schreef:Als ik aan een wedstrijd deelneem wil geen team sponsoren .
Magic27 schreef:Waroom hoor ik daar niemand over .
spatter schreef:peter van verzadiging hebben we hier in het zuiden weinig last van
er zijn niet eens meer WRAN shows!
maar ook op oefenwedstrijden zijn de aantallen klein
er zijn wel ruiters afgevallen in de loop der jaren maar nauwlijks bijgekomen
alleen bij de reining heb je enorme aantallen en dat komt omdat we daar hier genoeg trainers van hebben
er is een groot te kort aan pleasure-trail en horsemanship trainers en zonder hun heb je geen leerlingen , geen ruiters die in die klasse komen starten
spatter schreef:rom![]()
sonja magic27 doelt op de wedstrijd in beverwijk, daarvan gaan de opbrengsten naar het jeugdteam
is dat eigenlijk een WRAN jeugdteam en wie bepaald wie daar in zitten of doet daar de organisatie van?
vraag uit nieuwsgierigheid

Rob_H schreef:Maar iedereen heeft vrienden en kennissen.
Nee ik ga het niet zeggen ook..
PeterV schreef:rustig aan me mij, ben nog steeds bezig met pagina 1
je moet vaker bokken
Magic27 schreef:Zo,zo Peter Vet heeft dat opgepikt ....En wie zit dan allemaal in het Jeugdteam?????
spatter schreef:maar het NQHA jeugdteam wordt dus gesponserd op een grote WRAN show
Magic27 schreef:Je hebt hem Spatter!
susan schreef:magic dat zal best maar de vrijwilligers doen ook hun best en verdienen toch wel hun credits...
vind dat wel erg kort door de bocht...
Rob_H schreef:Lekker al mijn berichten weg?????????????????????
dofuzz schreef:de post die het heeft over de arme vrijwilligers vind ik ongepast. vrijwiliig iets doen of ondernemen kan nooit een excuus zijn voor slecht of half werk. daarenboven is geld verdienen zeker geen vies woord. we willen allemaal beleg op de boterham. gun showorganisatoren daarom ook dat ze wat bijverdienen met het organiseren van wedstrijden. hoe beter ze hun best doen om voor ons ruiters een goede en toch betaalbare show te organiseren, hoe meer ze kunen verdienen, hoe meer ze weer gemotiveerd worden om nog meer hun best te doen, hoe mooier de shows worden ,....................
Magic27 schreef:Zijn er geen sponsoren benaderd ?
dropje2 schreef:Wat betreft de show op 1 juli: Ja, het is een sponsorwedstrijd, maar laten we blij zijn dat het ook een officiele WRAN wedstrijd is! Het gebeurd maar zelden dat er een dubbele jury show is, zo door het jaar heen! Ze hadden er ook een enkele Reiningwedstrijd van kunnen maken of zo iets, laten we het positief bekijken, ik ben er in ieder geval blij mee!
DubbelDun schreef:ik denk dat Billykid een goed punt heeft;