Om 9 uur beginnen de beginners. Dan om 13.00 uur beginnen de halterclasses. En de Pleasure en Trail van de ApHC worden zaterdagmiddag na de Hunter klasse verreden!!!!!.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
skippy1 schreef:De website van de DPHC geeft bij mij steeds foutmeldingen en op de site van de federatie kan ik het niet vinden...
.
:
betekent dit:
om vanaf 9 uur "fris en fruitig"
de WRAN beginners aan te moedigen en te fotograveren (ja smax dat betekend een ander blousje) dan na de lunch blijf ik tot de halter klasse 2 y.o. appies geldings (toch plaugenguy?) dan racen naar huis.Kayila schreef:ik ben er eindelijk uit:
rond 13.00 halterklassen appies.
daarna alle vereden klassen appies.
Vind ik wel relaxed.... Zijn er zoveel inschrijvingen bij de beginners dat het de hele ochtend gaat duren?? Maar eens even kijken of ik het programmma kan vinden.
Of anders maar even bellen denk ik. rookie schreef:Niet helemaal waar...... na de halterklassen appies komen wij eerst nog aan bod: de halterklassen PAINTS !
juf rijd immers zondag
Citaat:smax wrote: KAYILA, zondag niet????? juf rijd immers zondag
PlauGenGuy schreef:Je nai parle Francais ofzo kan ook....
Nja, we zien het wel.
Heeft iemand misschien al enig idee hoelaat de halterklassen gaan beginnen op zaterdag? M.a.w. zijn er veel beginners bij WRAN ??
iski schreef:PlauGenGuy schreef:Je nai parle Francais ofzo kan ook....
Nja, we zien het wel.
Heeft iemand misschien al enig idee hoelaat de halterklassen gaan beginnen op zaterdag? M.a.w. zijn er veel beginners bij WRAN ??
Excusez moi mais c'est: Je ne Parlez Francais........je pense...haha...

Wranglerbutt schreef:Ik kom niet verder dan: Deu bjièrh sievvoeplèh... Mersíe boo-koeh!
Daar ga ik niet mee scoren bij een franse jury, vrees ik....
Of juist wel
eindelijk iemand die een woordje Frans parlevout.

chex schreef:Ik kom ook: MET PONY!