[WN] NK quarters in bunschoten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: NK quarters in bunschoten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:11

@WB: is ben geheel onvoorbereid meegetrokken
Overigens is het shirtje minder saai als je goed kijkt

Ik heb Marieke ook ergens langs de boarding zien praten en meende daarbij dus idd een bekend gezicht te zien. Maar iedereen was zo druk in gesprek, daar wil ik me dan ook niet tussen gooien

Die niet-Bokkers heb je toch zeker wel meteen de link gegeven he

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:15

Wranglerbutt schreef:
Zal ik eens wat vertellen? Ik heb zowaar een paar nieuwe mensen ontmoet en gesproken die niet op Bokt zitten. Ik wist niet dat dat bestond

Die waren vast van de organisatie

twistfanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:24

MOHGirl schreef:
Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi
Ik heb vandaag ook 2 maloten zien rijden, waar ik echt wel de bak in wou lopen om ze van het paard te trekken, zo idioot hard in die paarden mondjes trekken, kom op het blijft een diertje he?
Ik heb zoveel andere mensen het niet zien doen, heb ik respect voor.
Heb ook wel een opmerking tegen 1 van de jongens gegeven, die reed echt afgrijzenlijk op zijn paard, hij kan beter gaan tennisen ofzo, had echt medelijden.
En een aardige man aan de leeftijd, die constant zat te zagen, alsof hij een boom om wou zagen.
Zag er erg gemeen uit, iemand ook opgevallen?
Die jonge Jongen schijnt ook op bokt te zitten, dus please make my day en reageer hier op.
Die oude man heb ik geen idee van.
Verder heb ik echt super genoten van de rest van de paarden.
Zag er goed uit.
Groetjes

mens ik weet nie wat je slap loop te ouwe banketstaaf maar als ik op noem wie ik wel en niet hard vind rijden ben ik morgen nog niet klaar majah ik zal een ding even rustig uitleggen.
me broetje starten op me paardje jeugd pleasere en heb van me vader een nieuw bitje je gehad ( d- ring) maar waar we later pas achter kwamen is dat ze veletejes van ze hoek steeds tussen ze ring kwam dus had die een beetje lichte mond hoekies gekregen dat was echt poedersuiker want moes ook nog de reining starten maar toen ik ik even los had gerden voor de reining stond ik buiten en liep jij toevalig langs en sniekie te praten maar als je ze iets alziet ga dan niet te hard praten want dat kan iedereen gebeuren dat ze veletje er tussen komt en mischien heb je me zien los rijden en vond je me te hard dat is jouw mening maar ieder heb zijn eigen mening majah geef zelf ook kinder lessen en rij vaak paarden voor anderen en hoor altijd wel van hun compilmenten dus daarom ieder zijn eigen mening en heb trouwens naar me proef van veel mensen complimenten gehoord en was zelf ook heel blij niet in de prijzen gevallen maar ben zwaar tevreden me paardje is pas drie jaar en heb supper zijn best gedaan en zijn eerste wedstrijd is dus ook meteen een nk en ben pas na de zomer echt begonnen met hem en hij doet heel veel dingen uit zich zelf al.ow jah MOHGirl en anders als ik jouw op je paard ziet trek ik je wel van je paard,want vind het erg over dreven dit op bokt te zetten.

gr darryl

krie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:37

Is dit nu 'koeterwaals'?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:40

Beste twistfanc...zou je in het vervolg alsjeblieft met punten en hoofdletters willen schrijven? Dat leest een stuk makkelijker en dan begrijpen we misschien beter wat je te zeggen hebt. Je bent het er geloof ik niet mee eens...

Verder denk ik niet dat jullie (MOHgirl en twistfanc) het in dit topic moeten uitvechten...dit is een gezellig topic! Doe het lekker per pb!

WB: er ging zeker een wereld voor je open??? Er is leven buiten bokt! Het lijkt ook zo nu en dan echt wel of alles en iedereen op bokt zit!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:42

Ik zocht al naar de knop voor ondertiteling....

twistfanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:45

twistfanc schreef:
MOHGirl schreef:
Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi
Ik heb vandaag ook 2 maloten zien rijden, waar ik echt wel de bak in wou lopen om ze van het paard te trekken, zo idioot hard in die paarden mondjes trekken, kom op het blijft een diertje he?
Ik heb zoveel andere mensen het niet zien doen, heb ik respect voor.
Heb ook wel een opmerking tegen 1 van de jongens gegeven, die reed echt afgrijzenlijk op zijn paard, hij kan beter gaan tennisen ofzo, had echt medelijden.
En een aardige man aan de leeftijd, die constant zat te zagen, alsof hij een boom om wou zagen.
Zag er erg gemeen uit, iemand ook opgevallen?
Die jonge Jongen schijnt ook op bokt te zitten, dus please make my day en reageer hier op.
Die oude man heb ik geen idee van.
Verder heb ik echt super genoten van de rest van de paarden.
Zag er goed uit.
Groetjes

mens ik weet nie wat je slap loop te ouwe banketstaaf maar als ik op noem wie ik wel en niet hard vind rijden ben ik morgen nog niet klaar majah ik zal een ding even rustig uitleggen.
me broetje starten op me paardje jeugd pleasere en heb van me vader een nieuw bitje je gehad ( d- ring) maar waar we later pas achter kwamen is dat ze veletejes van ze hoek steeds tussen ze ring kwam dus had die een beetje lichte mond hoekies gekregen dat was echt poedersuiker want moes ook nog de reining starten maar toen ik ik even los had gerden voor de reining stond ik buiten en liep jij toevalig langs en sniekie te praten maar als je ze iets alziet ga dan niet te hard praten want dat kan iedereen gebeuren dat ze veletje er tussen komt en mischien heb je me zien los rijden en vond je me te hard dat is jouw mening maar ieder heb zijn eigen mening majah geef zelf ook kinder lessen en rij vaak paarden voor anderen en hoor altijd wel van hun compilmenten dus daarom ieder zijn eigen mening en heb trouwens naar me proef van veel mensen complimenten gehoord en was zelf ook heel blij niet in de prijzen gevallen maar ben zwaar tevreden me paardje is pas drie jaar en heb supper zijn best gedaan en zijn eerste wedstrijd is dus ook meteen een nk en ben pas na de zomer echt begonnen met hem en hij doet heel veel dingen uit zich zelf al.ow jah MOHGirl en anders als ik jouw op je paard ziet trek ik je wel van je paard,want vind het erg over dreven dit op bokt te zetten.

gr darryl

kan dit michien verwijderd worden allemaal beetje veel fouten jah en als ik er ooit nog zie los ik het wel even goed op .

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:48

zo ongeveer?
Laatst bijgewerkt door Jos op 16-10-05 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:49

vera schreef:
Wranglerbutt schreef:
Zal ik eens wat vertellen? Ik heb zowaar een paar nieuwe mensen ontmoet en gesproken die
niet

op Bokt zitten. Ik wist niet dat dat bestond

Die waren vast van de organisatie
Hey, ik heb jou gezien, maar van een afstand
Iemand - weet niet meer wie ; zal Klaasjuhhh wel geweest zijn - wees je aan....
Ik dacht je nog wel op aanspreekafstand tegen te zullen komen, maar helaas.....

[edit]typo[/edit]
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 16-10-05 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:50

@Jos: Whoehahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:50

Haha! Rustig!!!

Enne twistfanc als je het met haar oplost..wel netjes he!? Niet gaan

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:02

Verwijderen zal denk ik niet nodig zijn TwistFranc, het is toch onleesbaar. Misschien helpt het als je volgende keer even tot 10 telt voordat je zo'n reactie plaatst

Ben vandaag geweest. Jammer alleen dat de TeamPenning niet doorging....

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:05

Wij konden helaas niet vandaag..............weet iemand toevallig de uitslagen van de reining? Of waar ik die kan vinden?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:07

Desiree schreef:
Het was dat je dat grietje zelf al aansprak op het gedrag van haar paard, anders was ik er naar toe gelopen. Wat ik erg van haar vond is dat ze daarna alsnog haar paard kort langs andere liet lopen, nu waren wij ook steeds bezig om er uit de buurt te blijven. Oja sterkte verder met je paardje en dat ze snel weer goed is.

OK. Nou moet ik toch even wat kwijt.
Dat "grietje" was IK en de reden waarom ik op dat moment niet op de situatie heb gereageerd was omdat RGERRITS' reactie dusdanig was dat de situatie dan -zeer waarschijnlijk- enorm uit de hand was gelopen en daar zat niemand op te wachten.

Omdat RGERRITS daarna aan het showen was (dit incident stamt overigens van voor de categorie broodmares) en ik daarna weg moest, heb ik haar niet meer gesproken. De volgende dag werd ik gewezen op de berichtjes op bokt en -sorry- toen leek mij enige zinnige discussie helemaal niet meer mogelijk.

Ik heb RGERRITS' merrie na het incident goed in de gaten gehouden. Het was nl. niet zo dat het gebeurde mij niks doet/deed. Ik hou van paarden en ik vind het niet fijn te lezen dat een paard door mijn toedoen een blessure zou hebben opgelopen.

Dan nog even dit: ik ben niet gisteren uit een ei komen kruipen en kan normaal gesproken het gedrag van paarden aardig goed inschatten. Wat er gebeurd is weet ik niet; het is achter me gebeurd dus ik ga geen beweringen doen die achteraf misschien niet blijken te kloppen. Misschien ben ik te dicht achter langs RGERRITS' paard gelopen; misschien zette RGERRITS' paard net haar gewicht op haar achterhand toen ik langsliep .... wie zal het zeggen.

Nogmaals baal ik ervan dat het gebeurd is, maar nog meer baal ik van de ophef op bokt (GOH).

Zo. Is dat ook weer opgehelderd.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:11

@Mac... goh je bent een grietje....hahaha

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:12

Das altijd fijn om een verhaal van beide kanten te horen en van beide kanten te kunnen reageren, wel zo netjes.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:17

Ik vind het zo raar dat er zo'n ophef over gemaakt wordt. Natuurlijk baal je als een stekker als je paard onverhoopt getrapt wordt!
Maar paarden trappen, en juist merries trappen! Ik neem aan dat iedereen zijn/haar best doet om goed op te letten maar vergeet niet dat je met dieren bezig bent, dieren die zich in zo'n vreemde omgeving en grote groep best heel gemakkelijk bedreigd kunnen voelen.

Ik kan me best voorstellen dat je op dat moment eventjes boos bent en wat vloekt, maar zo op bokt er achteraf over schrijven alsof het echt "raar" is dat er een merrie trapt vind ik eigenlijk nog raarder...

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:25

wat lijken mensen toch veel op paarden

yeah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:26

ik heb alleen de jeugd reining en een stukje amateur reining gezien. vond het erg mooi hoe dat meisje dat eerste en tweede werd haar paarden rondstuurden .ze werd terecht eerste. hoorde later nog dat ze een score had van 71.5/72.5. jammer van kelly deelen van de bokken op die vos.miste wel een paar jeugd en amateur ruiters.wel vond ik het raar dat de jury aan de verkeerde kant zat en niet even aan de andere kant ging zitten of de ruiters aan de andere kant lieten starten. ook mooie amateur proven gezien. von het een leuke dag

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:28

@Yeah, soms gebeurt dat gewoon. Zaten ze aan de kant van de kantine?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:29

Ik vond dat Roel zijn paardje supernetjes rondstuurde! Iedere keer als ik ze zie rijden vind ik ze beter geworden
Jammer dat hij de tel kwijtraakte bij de spins...

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:29

yeah schreef:
wel vond ik het raar dat de jury aan de verkeerde kant zat en niet even aan de andere kant ging zitten of de ruiters aan de andere kant lieten starten.

Was dat niet omdat ze anders tegen de zon in keken?

yeah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:32

@crazycactus nee ze zaten aan de kant tegenover de kantine ze zeiden tegen de eerste die binnenkwam dat ze verkeerd zatenen dan ze maar gewoon volgens het boekje moest rijde. als ze dit toch wisten konden ze er toch iets aan doen nietwaar??
@ wranglerbutt roel rijd inderdaad netjes!!!

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 03:10

Cheveyo schreef:
Ben vandaag geweest. Jammer alleen dat de TeamPenning niet doorging....

Ja, jammer hè
Wij stonden 's ochtends helemaal in de startblokken om te vertrekken en toen kregen we een telefoontje dat ons team helaas de enige combinatie was.
Ach ja, volgend jaar beter dan maar

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 05:54

Mac schreef:
Dat "grietje" was
IK

Met mijn paard. Mac was mijn groom. Ook ik heb niet gezien wat er gebeurd is. Ik heb alleen meegekregen dat er ineens behoorlijk geschreeuwd werd en zag dat het tegen Mac en mijn paard was. Mac kon mij niet vertellen wat er gebeurd was. Het paard van RGERRITS liep normaal en er was niets bijzonders aan te zien op dat moment. Ik heb dus aangenomen dat er eigenlijk niet veel gebeurd was. En zoals Mac al schrijft, de reaktie was dusdanig dat een en ander beslist op dat moment zou ontploffen.
Ik heb het paard nog in de broodmares en in de amateur uit zien komen, ze liep goed en reageerde in mijn ogen normaal.

Het was voor mijn paard de eerste keer op een show en normaal mept ze niet als er een paard achter haar loopt. Waarom ze dit dus nu wel deed? Ik weet het niet, ik heb het niet gezien. Ik vind het heel erg vervelend dat blijkt dat ze een ander paard behoorlijk geblesseerd heeft. Helaas blijven het dieren en blijven ze onvoorspelbaarder dan je soms denkt.
Ik baal ervan dat dit nu weer op bokt 'uitgevochten' moet worden. Als ik had gezien wat er gebeurd was, had ik heus komen vragen of er niks ernstigs aan de hand was. Mijn paard, mijn verantwoording en niet die van Mac. Daarnaast had er ook even naar ons toe gekomen kunnen worden, we zijn ten slotte allemaal mensen en bijten niet (meestal niet dan).