Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lusitana schreef:Ben ik eerlijk in mijn profiel , wordt het tegen me gebruikt. Dan moet je wel wat gaan verzinnen, maar waar zijn dan die profielen voor?
Lusitana schreef:Ja we weten nu allemaal hoe het komt, van dat engels, maar waarom blijven jullie er aan vast houden als het geen engels rijden IS (zie alle vorige pagina´s...) Zijn we nu op tien?
FlyingHigh schreef:Ga nou niet geloven dat alle profielen naar waarheid zijn ingevuld, ook dát doen de meesten met een heeeeeeeeeele grote![]()
![]()
,
.

SandyRChris"]
Dus als ik t goed begrijp is ook het profiel van de meeste nep?
[/quote]
Nee, sommigen hebben het in de loop der tijden iets afgezwakt. Die zijn bang dat ze door hun Bokt beroemdheid gestalked worden...
[quote="SandyRChris"]
Hoe kan ik dan weten of de antwoorden die jullie geven op vragen van iemand die nieuw is, en het beste met zijn paardje voorheeft, waar zijn?
[/quote]
Met paarden hebben we altijd het beste voor, met de eigenaren zijn we het dus niet altijd eens.
[quote="SandyRChris"]
Hoe geloofwaardig en betrouwbaar zijn jullie antwoorden dan?
[/quote]
Altijd zeggen wat je denkt, zonder eerst tot 10 tellen graag! Dus erg waarheidsgetrouw!
[quote="SandyRChris"]
Of moet ik dan alleen de antwoorden geloven waar geen smilies bij staan?
[/quote]
Tj, wat kun je van deze "discussie" leren? Hier gaat men dus heel braaf in op penny-vragen, zonder morren! Je moet gewoon even wennen.....
[quote="SandyRChris schreef:Of is heel Bokt gewoon nep, en moet je voor vragen helemaal niet bij jullie zijn
FlyingHigh schreef:SandyRChris, Lusitana en MustangS..................grotendeels van de Bokt- western kent elkaar persoonlijk, vandaar. Laat je niet afschrikken, dat ze in dit topic ronduit melig zijn, wil niet zeggen dat ze nooit heel serieus zijn. Hou vooral de smilys in de gaten.........