[WN] UPDATE BOKTKAMP 2004

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:32

FlyingHigh schreef:
3 weken lang mogen genieten van de natuur en van de ZON!!!! Echt waar, we zijn hartstikke bruin! ..

Hahaha, ik ken dat! Wij hebben ook vroeger wel gehad dat wij hardstikke bruin waren en de zonnige zuiden-gangers alleen maar regen hadden. Die wilden niet geloven dat we zo bruin in Noorwegen waren geworden. Haha!

Maar wat ongezellig dat je eerder weg moet! Weg met het statie-bezoek!!!
Laat hun maar op audientie bij jouw komen *LOL*

Kom trouwens net terug bij Evelien vandaan om Digger toch nog even te zien voordat ik hem morgen ga halen.....hij ziet eruit als een afgetrainde dekhengst Geen grammetje vet terwijl Beartje (van Nanouk) een echte moeke is geworden.
Blijkt Digger inmiddels leider van de kudde te zijn geworden, alle ruinen hebben ze maar weggehaald want dat gaf alleen maar hommeles.
Nieuwe dames worden eerst dagenlang aan een achtervolging onderworpen en mogen pas toetreden aan zijn genoodschap als ze zich tijdens hun hengstigheid sexueel hebben onderworpen aan deze macho Bloos! Bloos!
En dat allemaal voor een 3 jarige RUIN!!!!! Schaam me dood Bloos
Hij had ook helemaal geen oog voor me, normaal komt hij onmiddelijk aangallopperen als je je gezicht laat zien maar nu kon ik roepen wat ik wilde Schijnheilig
Wat zal het een teleurstelling voor hem zijn dat hij weer naar huis moet met maar 1 merrie Ach gut

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:00

Woehaaaaahahahahaa, LOL!! Digger geniet dus gewoon volop van het leven...............ik mag die gozer wel!!! Hier ook al zo'n sexueel drama, mijn 8 maanden oude puppies hebben laten zien dat ze volwassen werden, de teef is voor het eerst loops geworden en broerlief heeft zich uitgeleefd. Tja, we hadden super oppas in huis en die had even niet snel door dat het teefje loops was geworden, hahahaaa. Arme dame, ik zal haar spoedig laten neutraliseren............

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:48

Heel erg off topic, maar wilde toch even zeggen: leuk dat jullie er allebei weer zijn! Fijne vakantie gehad neem ik aan??

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:21

FlyingHigh schreef:
Ik ga jullie even teleurstellen, ik kan niet alle dagen naar het Boktkamp komen, ik blijf maar tot 31 juli in , dan word ik 'savonds weer verwacht voor een staatsbezoek. Sorry, het is niet anders...........

Ja, ja, dat is ook een manier om onder de bonte avond uit te komen Knipoog Haha! Jammer, dat je eerder weg moet.....
Cornelie!! Heb je al een vervanger gevonden voor de bonte avond Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:34

Ik moet zondagochtend erg vroeg weg, maar ben er gewoon op de bonte avond hoor. Ik, of eigenlijk we, gaan er een melige act van maken Knipoog OK dan!
(en dat is alles wat ik zeg!)

Wel een beetje akelig dat juist op de bonte avond toeschouwers mogen komen, eigenlijk. Iedereen moet meedoen, maar de mensen aan de kant (kennissen, vrienden, aanhang, kinderen etc.), hoeven alleen maar te lachen Scheve mond
Maar ach, van de kampdeelnemers doet iedereen iets aparts of raars, dus dat scheelt weer

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:44

gera schreef:
Wel een beetje akelig dat juist op de bonte avond toeschouwers mogen komen, eigenlijk.

Na een paar biertjes merk je daar niks meer van hoor Cool

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:45

vera schreef:
Na een paar biertjes merk je daar niks meer van hoor Cool

O nee, jij drinkt geen drank he.......
Eeuuhhh, dan wordt het een kwestie van doorbijten Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:48

Ik denk inderdaad dat het met drank gemakkelijker is, dus dat is dan jammer voor mij Scheve mond Ach, ik kan vast wel een knop omzetten, het is toch maar voor eventjes haha (hoop ik dan maar)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:54

jeddah schreef:
Heel erg off topic, maar wilde toch even zeggen: leuk dat jullie er allebei weer zijn! Fijne vakantie gehad neem ik aan??

Heerlijk!!!!
Amerika is echt OK dan!
Ik heb met een paar meiden daar afgesproken dat we volgend jaar een trektocht gaan maken Bloos
We hebben heel veel gezien en gedaan, Maine, Massachusetts en New Hampshire hebben we per auto doorgereden en even een voet in Vermont gezet.
Ik was ooit alleen in Florida geweest maar vond dit echt een wereld van verschil. De natuur is echt schitterend, ongelofelijk gewoon. De mensen zijn aardig, de sfeer is super relaxed (je doet je auto niet op slot, huis niet op slot, voelde me veiliger dan in Nederland) en er is zo ontzettend veel te zien.

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:08

vera's sig:
Citaat:
Quarterhorses leave a hoofprint on your hart

gsus heeft mij vorig jaar een hoofprint op mijn hart gegeven.... wat resulteerde in een gebroken rib met het gevaar van een doorboorde long waardoor ik 2 nachten op de intensive care kon gaan bivakeren.... hij doet domme dingen als hij van slag is, dus jullie begrijpen waarom ik hem niet meeneem naar het kamp *LOL*

ik ben benieuwd naar het 'hobbelpaard' dat ik op kamp mag gebruiken; 'jackeroo' een arabier/kwpn-ertje met een olijke instelling (zo werd mij verteld) Haha!

peppysan en ik hebben voor de B-avond iets verzonnen waar ook de toeschouwers aan mee kunnen doen, dus bezoekers: 'jullie komen er niet onderuit' Knipoog Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:24

Mag jij op Jackeroo!!!!! Die heb ik wel eens gezien op wedstrijden en teampenningdagen!
Leuk dier, zal je vast plezier mee hebben.

Ik ben al aan het aftellen! *LOL*
nog 6 nachtjes slapen, ..............................en dan begint de stress van heb ik niets vergeten Hyper! (ik vergeet vast wel iets, me bed ofzo)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 20:07

Sprite schreef:
vera's sig:

gsus heeft mij vorig jaar een hoofprint op mijn hart gegeven.... wat resulteerde in een gebroken rib met het gevaar van een doorboorde long waardoor ik 2 nachten op de intensive care kon gaan bivakeren....

....eeuuhhh dat is niet de "hoofprint" die ik bedoelde Knipoog
Dat was wel een serieus verhaal zeg! Heb je veel pijn gehad??

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:25

Sprite schreef:
peppysan en ik hebben voor de B-avond iets verzonnen waar ook de toeschouwers aan mee kunnen doen, dus bezoekers: 'jullie komen er niet onderuit' Knipoog Haha!

Ehhhhhyyyy Macarena!!

Of 'we gingen met een zucht, naar boven in de lucht, we zaten zo gezellig in ons sch-hui-tje!'

Haha! Clown

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:24

Macarena hebben we vorig jaar al gehad dus die zit er dan nog wel een beetje in.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:20

Het LIJKT er niet op!!!!

Waar het wel op lijkt blijft nog even een verrassing!!!!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:48

Nou, het lijkt erop dat ik even geen gekke dingen mag doen. Waarschijnlijk ( door wél iets geks gedaan te hebben Haha! ) zit er weer een spierprobleem in mijn linkerbovenbeen. Jaren geleden is de boel al eens gescheurd en zodra ik ook maar iets meer de boel belast voelt het heel erg fout. Als het dinsdag nog zo is ga ik even naar de huisarts maar ik doe dus liever even geen renspelletjes oid Boos!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:00

Cornelie; je mag ook zitten op het podium om je act te doen hoor....vinden we helemaal niet erg Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:36

Het ging mij meer om de spelletjes zeg maar. En het wordt alleen maar met de dag erger dus ik zal toch maar eens even langsgaan om de boel na te laten kijken.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:10

Hoi luitjes,

Ik ben er dit jaar helaas niet bij, maar wil iedereen een hele fijne tijd toewensen op de Blue Jackeroo Stables, jullie gaan het vast (weer) enorm naar je zin hebben!

Groetjes uit Fort Worth, TX

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:44

nou dat is mooi colin,wij onze vakanties zo inplannen,dat we naar sil moeten kunnen,ga jij lekker in texas zitten,flauw hoor!!!!!!

hoop dat je daar een fantastische tijd hebt en veel mag leren en genieten.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:00

Als je lachspieren maar de juiste training hebben gehad Cornelie!!! Die zijn toch niet geblesseerd hoop ik?

Heel veel plezier in Texas Xono!!!! We willen wel verslag hier op bokt!

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:53

vera schreef:
....eeuuhhh dat is niet de "hoofprint" die ik bedoelde Knipoog
Dat was wel een serieus verhaal zeg! Heb je veel pijn gehad??

best wel ja Scheve mond ik heb het beige t-shirt met het zwarte hoefafdrukje, waar het ijzer me geraakt had, pas vorige week in de was gedaan *LOL* om me eraan te herinneren dat je altijd je verstand bij je paard moet houden

het was best schrikken want ik was alleen met gsus achter de grote schuur. ik zie nog die kont omdraaien (hij wilde een sprintje van me weg trekken en sloeg daarmee 'jolig' een been naar achteren) daarna een enorme klap, ik sloeg tegen de grond en kon ineens niet meer ademen Bloos! en terwijl ik daar lag Ziek ... te denken dat ik dood ging Knipoog ...denderde die malloot helemaal overstuur om me heen.

nadat ik met veel pijn en moeite een krakerig schreeuwtje kon produceren, hoorde mijn man het gelukkig en kwam te hulp. ik herinner me dat het eerste dat ie riep was "WEER DIE VERDOMDE ROTKNOL!!!" *LOL* .... 'weer' omdat ik net pas was hersteld van het zware ijzeren hek dat gsus over me heen had gesleurd toen ik hem, vastgebonden aan het weidehek op wilde zadelen ...en van die keer dat ie schrok en boven op m'n teen sprong, die natuurlijk brak Frusty

dit gebeurde allemaal vlak na de verhuizing. hij was erg van streek van de veranderingen. gsus is een paard dat absoluut regelmaat nodig heeft... het is een soort adhd paard *LOL* *LOL* *LOL*

ach ik kan er nu om lachen, maar destijds was het minder prettig.
maar het blijft jammer dat ik hem daardoor nooit eens ergens mee naar toe kan nemen, dus ook niet naar het boktkamp .... ik had hem graag aan jullie allemaal voorgesteld want (geloof het of niet Knipoog ) het is een geweldig leuk paard Cool

inmiddels is hij hier helemaal gewend en zit weer lekker in z'n vel, dus is ie weer okay, gedraagt zich weer en mag lekker thuis blijven Haha!
deze foto heeft gera een paar weken geleden van hem gemaakt:

Afbeelding

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 09:41

Wat een verhaal zeg!
Wat zal je geschrokken zijn, vooral als je geen adem kunt halen Ach gut
Paarden kunnen soms van de stomme dingen doen onbedoeld komt het dan hard aan, maar jij hebt wel alle pech van de wereld gehad Schijnheilig
Laat ik het afkloppen maar zoveel pech heb ik in 32 jaar paardenleven nog niet gehad Bloos!

Maar als Gsus inderdaad zo van de rel raakt bij verplaatsingen dan zou ik hem ook lekker laten staan waar hij staat
En dat koppie op die schitterende foto maakt alles weer goed Lovers

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:18

Nou, pride vind volgens mij ook dat hij solidair met mij moet zijn. Zelf zit ik niet zo lekker met mijn pootje maar pride is helaas weer licht bevangen.. Dus we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:11

cornelie schreef:
Nou, pride vind volgens mij ook dat hij solidair met mij moet zijn. Zelf zit ik niet zo lekker met mijn pootje maar pride is helaas weer licht bevangen.. Dus we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen.

He potver, Cornelie! Dat is ook zielig voor hem Ach gut
Hoe kan dat nu ineens weer? Je bent zo voorzichtig Scheve mond