FlyingHigh schreef:3 weken lang mogen genieten van de natuur en van de ZON!!!! Echt waar, we zijn hartstikke bruin! ..
Hahaha, ik ken dat! Wij hebben ook vroeger wel gehad dat wij hardstikke bruin waren en de zonnige zuiden-gangers alleen maar regen hadden. Die wilden niet geloven dat we zo bruin in Noorwegen waren geworden.
Maar wat ongezellig dat je eerder weg moet! Weg met het statie-bezoek!!!
Laat hun maar op audientie bij jouw komen
Kom trouwens net terug bij Evelien vandaan om Digger toch nog even te zien voordat ik hem morgen ga halen.....hij ziet eruit als een afgetrainde dekhengst
Geen grammetje vet terwijl Beartje (van Nanouk) een echte moeke is geworden.Blijkt Digger inmiddels leider van de kudde te zijn geworden, alle ruinen hebben ze maar weggehaald want dat gaf alleen maar hommeles.
Nieuwe dames worden eerst dagenlang aan een achtervolging onderworpen en mogen pas toetreden aan zijn genoodschap als ze zich tijdens hun hengstigheid sexueel hebben onderworpen aan deze macho
En dat allemaal voor een 3 jarige RUIN!!!!! Schaam me dood
Hij had ook helemaal geen oog voor me, normaal komt hij onmiddelijk aangallopperen als je je gezicht laat zien maar nu kon ik roepen wat ik wilde
Wat zal het een teleurstelling voor hem zijn dat hij weer naar huis moet met maar 1 merrie

(ik vergeet vast wel iets, me bed ofzo)
... te denken dat ik dood ging
op wilde zadelen ...en van die keer dat ie schrok en boven op m'n teen sprong, die natuurlijk brak
.... ik had hem graag aan jullie allemaal voorgesteld want (geloof het of niet