Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Em_ schreef:xLianneZorro schreef:Lijkt mij dus dat het in mei word. Dan kan ik helaas niet mee.. En als het toch in Maart word moet ik het al vrij snel weten ivm vrij vragen
Je had jezelf wel op de lijst op die datum gezet slimpie
Maar heb je niet daarvoor meivakantie zodat je dan kan leren?
Citaat:Datum: 14/15 maart OF 09/10 mei
Overnachting: Herberg de Twijfelaar bij Trail Ranch
Activiteiten: Zaterdag clinic (natural) Horsemanship, zondag dagtocht incl. lunch en diner
Kosten: Dagtocht € 95,-, Hele weekend € 150,-
Deelnemers hele weekend
1. Marlien
2. Lianne (Als ik vrij kan krijgen die dag)
3. Maylotje
4. Zwartvosje
5. Em
Deelnemers dagtocht zondag
1. Marlien
2. Em
3. Lianne
4. Zwartvosje
5. Maylotje
6. Susannah
7. JudithO
8. Suuskipje
9. Sicayes
(Sanne1992)
? = nog niet gereageerd sinds datumswijziging
Reservelijst
1. Haaren11
2. Jigger00
Datum beschikbaarheid
14/15 maart - Marlien - Em - Zwartvosje - Lianne* - Maylotje - JudithO - Susannah - (sanne1992) (7/8)
09/10 mei - Marlien* - Em* - Zwartvosje*- Maylotje* - JudithO - Susannah* Suuskipje* - Yessica (8)
* = voorkeursdatum
Marlien5 schreef:Wat jammer dat je toch niet kan Lianne! Is het echt echt echt niet mogelijk? :p
Ik had juist extra rekening met je gehouden w.b.t. nieuwe datums kiezen aangezien je ook voor de "full weekender" zou gaan.
Citaat:Datum: 09/10 mei
Overnachting: Herberg de Twijfelaar bij Trail Ranch
Activiteiten: Zaterdag clinic (natural) Horsemanship, zondag dagtocht incl. lunch en diner
Kosten: Dagtocht € 95,-, Hele weekend € 150,-
Deelnemers hele weekend
1. Marlien
2. Maylotje
3. Zwartvosje
4. Em
Deelnemers dagtocht zondag
1. Marlien
2. Em
3. Zwartvosje
4. Maylotje
5. Susannah
6. JudithO
7. Suuskipje
8. Sicayes
Reservelijst
1. Haaren11
2. Jigger00
Datum beschikbaarheid
14/15 maart - Marlien - Em - Zwartvosje - Lianne* - Maylotje - JudithO - Susannah (7)
09/10 mei - Marlien* - Em* - Zwartvosje*- Maylotje* - JudithO - Susannah* Suuskipje* - Yessica (8)
* = voorkeursdatum
Em_ schreef:Wel vind ik het een klein beetje jammer dat ze volgens de Monty Roberts methode werken.. Ik heb daar niet zo veel mee. Doen ze dan ook een join up? Want dat is niet mijn manier van hoe ik met een paard om ga..
x_spekkie_x schreef:Kom ik zomaar dit topic tegen bij actieve topics
Even snel de 10 pagina's doorgebladerd om te zien wat er nu besproken en besloten is
Wat leuk Marlien5, dat je dit wilt organiseren!
Mocht er nog plek zijn, dan heb ik ook serieuze interesse voor een heel weekend.
Ik zit echter met een probleempje, dat ik geen hele dagtocht kan rijden (dat kan mijn rug niet aan). Een optie is om een halve dagtocht te rijden als dat mogelijk is (want volgens mij waren het 2 delen met een lunch ertussen) en wie weet wil een andere bokker dat ook wel en kun je samen één dagtocht rijdenEen andere optie is helemaal niet meegaan met de dagtocht en wie weet een mogelijkheid om op zondag een uurtje les te krijgen. Maar goed, dit werkt natuurlijk alleen als er überhaupt nog plaats is. Laat maar weten