Even een vraag mbt bodembedekking van de stal .. is dat alleen stro of is er een mogelijkheid om iets anders erin te laten strooien ? Joker krijgt nl ook stro als eten en ben dan bang dat ie zn hele stal leeg vreet. En qua slaapspul wat moet er nog mee alsin slaapzak ?
Vergeten jullie niet om een frietje stoofvlees te eten
ElvierW
Geplaatst: 26-08-14 19:16
Ohh, kleine correctie! Ik kan niet het hele weekend. De zondag ga ik met man en macht proberen wel te komen!
Ik heb een bewoner die ziek is. Vorige week nog opname zhuis gehad, afgelopen zondag ritje ambu naar zhuis en nu in afwachting van verschillende uitslagen. Kans dat ze eind van de week onder het mes moet of de situatie nog als nu is. In beide gevallen kan en wil ik haar niet drie dagen alleen laten. En zou ook niet fair zijn ten opzichte van mijn lieftallige eega... Sta dus een soort van met mn rug tegen de muur :S
Ik zal ook eens rondvragen!
speurneusc
Geplaatst: 26-08-14 19:20
fijn als je er zondag wel bij bent, ook voor jezelf suc6 en we zullen duimen hoor je bent welkom, we schikken wel een standje in mochten er toch nog meer mee willen, houwen een spleetje over dat je er bij kan