Hierboven las ik ergens ook over kleurverschil, dat kun je met lederolie ook oplossen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDenies schreef:Hoezo dat? Gevoelig eroor?
evaac schreef:Hoi, wat leuk! Mag ik me ook melden?
Ik rijd ook western met mijn kruising camarque x ?, nadat we tot de conclusie zijn gekomen dat dressuur en springen niets is.
We zijn sinds kort pas echt fanatiek bezig, en ik merk sinds ik een goed zadel heb dat we vooruit gaan!
Ik ga vaak mee met mn instructrice naar evenementen enzo, en met dat ik daarmee wel de drang voel om erg fanatiek te gaan trainen om ook dat niveau te krijgen, maar daar mag ik de komende jaren nog even van dromen :p
vigo_is_lief schreef:Ik ben er helemaal fan van!! Later wil ik er zelf eentje kopen ! het liefst een veulen/jaarlingmaar voorlopig is 1 paard genoeg
evaac schreef:en ik lees wat over donkerder maken van reins, ik heb dat ook gedaan, paar uur in de olie, meteen heel veel donkerder, van light naar medium oil. Wel blijven ze bij mij glibberig.. Heb ze uit laten lekken op een krant, daarna buiten in de lucht. Afgenomen met een doek.. Iemand tips tegen glibberigheid?
denise04 schreef:evaac schreef:en ik lees wat over donkerder maken van reins, ik heb dat ook gedaan, paar uur in de olie, meteen heel veel donkerder, van light naar medium oil. Wel blijven ze bij mij glibberig.. Heb ze uit laten lekken op een krant, daarna buiten in de lucht. Afgenomen met een doek.. Iemand tips tegen glibberigheid?
Goed uitwrijven met een theedoek ofzo.... Net als bij het invetten van je hoofdstel....
Ik doe het overigens nooit een hele nacht ofzo, altijd maar een uur of 2.... Lang zat....