Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Duhelo schreef:ik geloof dat ik de drie in eens gepast heb (dik stof,geen harde delen, gaan tot over de kogel, langere band aan de onderkant)
ik ben niet zo kieskeurig, als ik iets vind waar ze in past ben ik al tevreden (met mijn oudste spring ik regelmatig, mijn jongste rij ik western)
Gimme_Spurs schreef:Duhelo schreef:ik geloof dat ik de drie in eens gepast heb (dik stof,geen harde delen, gaan tot over de kogel, langere band aan de onderkant)
ik ben niet zo kieskeurig, als ik iets vind waar ze in past ben ik al tevreden (met mijn oudste spring ik regelmatig, mijn jongste rij ik western)
Ik heb niet naar maten gekeken, maar er lagen er heel wat voor een mooie prijs. Achterin bij de zadels (na het gangetje met de showblousjes).
Duhelo schreef:kan iemand me ook helpen met het volgende:
ik heb een heel fijne, antislip westernpad, geschikt voor onder boomloos (dus ruggegraatvrijheid)
in principe gaat een gewone westernpad met ruggegraatvrijheid ook onder mijn arizona.
Welke pads zijn fijn in gebruik (makkelijk te onderhouden, ruggegraatvrijheid, en niet te glad, dus geen kunstbont of schaap oid, aan de onderkant)
Zou wel fijn zijn als ik ook een goede pad kan scoren(maar ben eigenlijk pas begonnen met western, dus geen idee waar op te letten)