Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(no offence)
Todorien schreef:... dat is het probleem bij een appaloosa ze leren heel snel, zijn super slim en leergierig en dit gebruiken ze tegen je
ik moet wel zeggen dat ik met de juiste opvoeding super met mijn appaloosa door 1 bocht kon maar als ik een seconde niet oplette dan had ie me weer te pakken
Todorien schreef:@silvester, zoals Romkabouter zegt... en ik moet eerlijk bekennen dat ik geen appaloosa weer op stal wil hebben en hij was nog een amerikaan ook dus ik denk dat het weinig veschilt van de NL qua karakter...
als je je appaloosa kwijt wilt zijn het mensen die ontwetend zijn in het karakter en puur op de kleur afgaan tot ze er achter komen dat een appaloosa veel werk kost qua opvoeding
, dat vind ik juist zo leuk aan ze!sflj schreef:Todorien schreef:@silvester, zoals Romkabouter zegt... en ik moet eerlijk bekennen dat ik geen appaloosa weer op stal wil hebben en hij was nog een amerikaan ook dus ik denk dat het weinig veschilt van de NL qua karakter...
als je je appaloosa kwijt wilt zijn het mensen die ontwetend zijn in het karakter en puur op de kleur afgaan tot ze er achter komen dat een appaloosa veel werk kost qua opvoeding
Haha, dat ze veel werk kosten qua opvoeding?! Sorry maar daar moet ik even om lachen; ieder paard moet je opvoeden.
Todorien schreef:dit gebruiken ze tegen je
ik moet wel zeggen dat ik met de juiste opvoeding super met mijn appaloosa door 1 bocht kon maar als ik een seconde niet oplette dan had ie me weer te pakken
. Is het ook zo dat er vaak voor komt dat appaloosa's blind worden? Hij zei namelijk dat het vaak voor komt bij dit ras en dit een ziekte is wat alleen appaloosa's hebben.Todorien schreef:@wranglerbut ja die ap van silvester is inderdaad een mooie appaloosa zeg ik ook absoluut niks van
dat is het probleem bij een appaloosa ze leren heel snel, zijn super slim en leergierig en dit gebruiken ze tegen je
:
, mensen die dat graag willen weten kunnen PBén)
)
, ik heb hem ook met pijn in mijn hart verkocht want ik kon super met hem overweg en hij wou ook super werken
silvester schreef:Todorien, eerst zeg je dat ze altijd proberen onder het werk uit te komen en aan het eind zeg je dat jouw paard super wou werken.