Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenfold schreef:Ten tweede kun je het verleden niet veranderen maar wel het heden.
) Marianne schreef:welke 2 zijn dat Blaze?
maken er op een show geen geheim van hoe ze rijden.
vera"]
Paintje, denk je nu echt dat ik als een soort moraalridder al die lui moet gaan aanspreken?
En dat dat enig effect zal hebben?? Neuh, dacht het niet.
[/quote]
Als een soort moraalridder een brief in elkaar zetten die hopelijk ooit geplaatst gaat worden heeft meer nut, denk je?
[quote="vera"]
Ik wil dat de mensen zelf gaan nadenken.
[/quote]
Dan zul je ze toch eerst moet bereiken. Ze er op attend moeten maken dat er iets schort, want dat idee hebben zij zelf blijkbaar niet.
[quote="vera"]
Tot nu toe heeft iedereen er altijd een mond van vol maar niemand doet er iets aan (voor zover ik weet). Dus Paintje, als jij een beter idee hebt waarvoor voer je dat niet zelf uit? Ik ben wel benieuwd wat jij er aan wil gaan doen....
[/quote]
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Mensen zouden minder tijd moeten besteden aan het behalen van hun gelijk en meer aan het behalen van hun doel.
Need I say more?
[quote="bubbels schreef:Het is moeilijk om in je eentje naar iemand toe te stappen die al jaren in de sport zit en blijkbaar het idee heeft dat ie het goed doet. Dan is het toch prettiger om mensen achter je te hebben die je bij kunnen vallen denk ik.
cornelie schreef:Publieksakties lijkt mij toch niet iets waar bv de WRAN zomaar omheen gaat. Het zal eerder in het belang van de organisatie zijn om daar toch op in te gaan.
Tenfold schreef:Ik wil aan degenen die hier zo sterk over denken eens voorstellen om met wat klanten van de trainers/ruiters waar men in dit topic op doelt, te gaan praten. Hoe werkt het nou in de praktijk? Wat zijn de overwegingen geweest om juist voor die trainer te kiezen? Wat is de mening van de klant over wat men tijdens de wedstrijd heeft kunnen zien? En dan een open gesprek, zonder bij voorbaat eea af te keuren. Openlijk van mening wisselen moet toch mogelijk zijn. Ver hoef je niet te zoeken om klanten te vinden, zijn ook op bokt te vinden..

Freckles"]
Ik heb het idee dat het in deze discussie net zo gaat als altijd dat de beste stuurlui weer aan wal staan.
[/quote]
Deze zin kan je beter in je onderschrift opnemen, dan hoef je dat niet telkens te typen in dit soort topics(of was je dat zelf nog niet opgevallen....)
[quote="Freckles schreef:En dat het altijd de reining ruiters zijn die zich daar schuldig aan zouden maken(bull....)
Sugarmiss schreef:
Lijkt me een goed idee.
Dus wie durft als klant een item te openen bij welke trainer hij traint c.q. zijn paarden getraind worden. En waarom voor deze trainer gekozen.
Oja een goed idee??? denk je werkelijk dat iemand iets negatiefs zegt over een trainer waar hij zelf bij rijd???Het enige wat je te horen krijgt zijn positieve ervaringen.Als iemand al een negatieve ervaring heeft dan is hij/zij weg bij die trainer en dan zijn ze weer een ervaring rijker en die ervaring houden ze voor zich zelf.
Het feit dat deze discussie steeds weer na een wedstrijd boven komt duidt er toch op dat nog lang niet alles is zoals het hoort.
Nee,het duidt erop dat sommige DENKEN dat het niet zo is als het hoort,en hier door krijg je weer zo een heksen jacht en geeft het de indruk dat western alleen bestaat uit rukken en plukken
En natuurlijk zijn het niet alleen de reiningruiters, alleen wordt dit onderdeel wel door het grootste deel van de ruiters beoefend (of is het uiteindelijk einddoel) én is het een Olympisch onderdeel waardoor het meer 'in de kijker' komt te staan.
vera"]
[quote="Paintje schreef:Verbeter de wereld en begin bij jezelf.[/i]
Mensen zouden minder tijd moeten besteden aan het behalen van hun gelijk en meer aan het behalen van hun doel.
Need I say more?
tijd besteden aan het behalen van hun doel
Blaze"]
[quote="Sugarmiss schreef:Lijkt me een goed idee.
Dus wie durft als klant een item te openen bij welke trainer hij traint c.q. zijn paarden getraind worden. En waarom voor deze trainer gekozen.
Oja een goed idee??? denk je werkelijk dat iemand iets negatiefs zegt over een trainer waar hij zelf bij rijd???Het enige wat je te horen krijgt zijn positieve ervaringen.Als iemand al een negatieve ervaring heeft dan is hij/zij weg bij die trainer en dan zijn ze weer een ervaring rijker en die ervaring houden ze voor zich zelf.
NeverMind schreef:Even iets ander Vera, Sugarmiss en de rest die zo lopen te klagen.....wie zegt dat jullie goed met jullie paarden omgaan.....want wat jij goed vindt, kan ik afkeuren.....En als ik een jonge hengst begrijp ik dus dat als meneer omhoog komt ik moet zeggen "foei jongen dat mag niet" of heb ik dan toch jullie toestemming om hem aan te pakken.....En over die zogenaamde bloedbaden op de NK....hou toch op.....tuurlijk zijn er mensen die hardhandig bezig zijn....maar heb dan gewoon het lef om daar op af te stappen en te zeggen dat hij moet kappen ..... Vindt dit gewoon spijkers op laag water zoeken en daar is de Westernsport helemaal niet meegediend....
NeverMind schreef:Even iets ander Vera, Sugarmiss en de rest die zo lopen te klagen.....
En als ik een jonge hengst begrijp ik dus dat als meneer omhoog komt ik moet zeggen "foei jongen dat mag niet" of heb ik dan toch jullie toestemming om hem aan te pakken.....
Sugarmiss"]
[quote="Blaze"][quote="Sugarmiss schreef:Lijkt me een goed idee.
voorbeeld
. Maar ja, ze zullen daar ook wel op kicken, dus verspilde moeite..."