Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
troi schreef:Ben ik eigenlijk ook wel in geïnteresseerd. Op de site vindt ik enkel dit http://www.fei.org/disciplines/reining/rules waarbij in de meest recente file niks staat over spoorgebruik (tenminste zoekwoord spur levert 1 ding op bij de penalties en dat is niet wat er hier bedoeld wordt). Iemand betere info?
Wranglerbutt schreef:Helmplicht voor reiningruiters vanaf 2013
16-11-2011 - Van 11 - 13 november was er een overleg van de FEI in Rio De Janeiro. De FEI heeft besloten dan er een helmplicht komt voor alle FEI disciplines, waaronder ook Reining. Op alle FEI wedstrijden dienen de ruiters een cap te dragen.
En hoe zit 't met de dressuurhoedjes dan?
beaversrun schreef:Sammy_Jo: k ben het helemaal met je eens.
Cap voor springen, barrelrace, Wran L5 en L4 kan ik me nog iets bij voorstellen maar, de rest....
Het moet toch niet steeds gekker worden!
Cap in de BarrelraceAsjeblieft zeg.
Als ze nou vast gaan oefenen met hardlopen dan kunnen ze het handje ook nog vasthouden
Sassy4barrel schreef:beaversrun schreef:Sammy_Jo: k ben het helemaal met je eens.
Cap voor springen, barrelrace, Wran L5 en L4 kan ik me nog iets bij voorstellen maar, de rest....
Het moet toch niet steeds gekker worden!
Cap in de BarrelraceAsjeblieft zeg.
Als ze nou vast gaan oefenen met hardlopen dan kunnen ze het handje ook nog vasthouden
In Italie, USA, Duitsland (Volgens mij wereldwijd bij alle NBHA wedstrijden) is de helm verplicht bij
jeugdruiters in de barrel. Dus mijn zusje moest m dragen, ik doe m daarom vaak ook op.
Als je er aan gewend bent valt ie best mee, en bijv van troxel hebben ze nog leuke helms ook nog
en hij zit goed vast dus niet snel te verliezen zoals een hoed dus minder kans op strafpunten