frustrerend is dat... Ik ben echt zo blij dat die van mij het nu weer goed doet...Al hoop ik wel dat hij het blijft doen...
Paintlinger schreef:JPK 1x 1e... 1x 2e en Allround champ Nu ga ik mijn paarden binnen doen Allround??? neeeee
Ze staan daar ook wat sneu alleen in die arena met de uitreiking van de allround Ja Senior Reining komt nu.En het is ook geen swrf, maar SWRN
Dat wordt wel nachtwerk dan...Ben blij het vanachter de computer te kunnen kijken... Als het af is: laptop uit en naar bed (of eerder) geen reistijd naar huis...
Ik moet er helaas morgen gewoon optijd uit (half 7) dus ga het denk ik niet redden om alles te zien helaas...
crazycactus schreef:Paintlinger schreef:JPK 1x 1e... 1x 2e en Allround champ Nu ga ik mijn paarden binnen doen Allround??? neeeee Ow excusez moi..... ben toch niet zo goed in multitasken als ik dacht
Och, laptop mee naar boven, als het volgend jaar weer in deze periode is neem ik vrij, veel te leuk om te missen.Maarre...JP en JMD gefeliciteerd!!
Paintlinger schreef:uh...is daar nou een paint aan het losrijden?Dubbel geregistreerde misschien of idd een bonte QH.. kan tegenwoordig he