[WN] WN: Lunteren - Western spullen ruilbeurs

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer kun je absoluut NIET (slechts één antwoord is mogelijk)

Poll eindigt op

zaterdag 18 oktober
15 (62%)
zaterdag 1 november
4 (16%)
zaterdag 8 november
5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 24

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:41

Monnik schreef:
Top hoor die man van jou,

Hij doet zijn naam eer aan Clown

Maar laat het nou een beetje een verrassing blijven wat iedereen meeneemt en wil hebben Cool .
Cornelie heeft iig een hoop ruimte nodig zo te horen Lachen

Colinda natuurlijk is iedereen welkom, maar het is toch niet de bedoeling dat het meteen een mega-beurs gaat worden Verward. Zoiets moet uitgroeien in de loop der jaren Lachen

BTW hoeveel aanmeldingen heb je al binnen??

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:50

Margee schreef:
Ik heb boots maat 39 Gera. Wat voor model zoek je?

Roper denk ik. Ach, ze moeten niet TE lomp zijn, ik val altijd wel voor Continentals en Sendra. En de kuit moet niet te wijd zijn. Ik ben benieuwd, ik zie het op 1 november wel!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:00

Anya schreef:
Henla,
misschien kun je wel met ons meerijden. Alleen dan zul je je aan moeten passen aan onze tijden. Als Jip (zij is bezig met chemo-kuren) te moe is, gaan we namelijk onverbiddelijk naar huis. Als je dat geen probleem vindt, wil ik je wel oppikken....

Ik wil heel graag met jullie meerijden En als jullie heel snel weer weg gaan en ik nog even wil blijven kan ik altijd nog met de trein terug. Maar zou iig heel graag mee heen willen en terug denk ik ook wel

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:01

oke we spreken t.z.t. wel verder af..

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:58

Ik heb die dag wel wedstrijd, maar misschien komt het qua tijd goed uit en kom ik ook even kijken. Als er mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar de paarden van Jurga, zijn ze natuurlijk ook welkom. Ik woon niet zo ver weg tenslotte.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:26

Jurga schreef:
Als er mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar de paarden van Jurga, zijn ze natuurlijk ook welkom. Ik woon niet zo ver weg tenslotte.

Dat lijkt me geen slecht idee. Ik ben eigenlijk wel benieuwd! Wie weet dat ik 's middags na de ruilbeurs nog even langskom, als dat jou dan tenminste ook goed uitkomt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:29

Nemen jullie alleen westernspul mee of ook engels spul wat niet meer gebruikt wordt?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:46

Ik denk dat het de bedoeling is dat western de boventoon voert, want er zijn tenslotte al andere 'engelse' 2e hands Boktmarkten. Maar een beetje 'engels' moet kunnen Lachen

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:50

Sugarmiss schreef:
Ik denk dat het de bedoeling is dat western de boventoon voert, want er zijn tenslotte al andere 'engelse' 2e hands Boktmarkten. Maar een beetje 'engels' moet kunnen Lachen

Ik zoek nml nog een heel mooi engels hoofdstel, dus ......

Verder zijn er natuurlijk veel dingen die gewoon "paards" zijn.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:50

Is goed hoor gera, ik vemeld wel even hoe laat ik dan wedstrijd heb die dag en wanneer ik dus wel thuis ben.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:15

Volgens mij heb ik nog een splinternieuw Engels hoofdstel liggen.. ik ga eens hard zoeken voor de 1e!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:33

Sugarmiss"]
Maar laat het nou een beetje een verrassing blijven wat iedereen meeneemt en wil hebben Cool
[/quote]

ja, vindt ik ook Knipoog straks moet er nog een veiling gaan komen, omdat 2 mensen dat bepaalde 'ding' willen hebben Haha!

[quote="Sugarmiss schreef:
Colinda natuurlijk is iedereen welkom, maar het is toch niet de bedoeling dat het meteen een mega-beurs gaat worden Verward. Zoiets moet uitgroeien in de loop der jaren Lachen

oh Bloos ik dacht dat ik de 'hal' moest zien vol te krijgen Haha!
Maareh.... mega-beurs? daarvoor ga ik liever zelf naar de Equitana *LOL* wel met volle beurs Tong uitsteken

maar... moet je wel bekennen, dat het me erg gezellig lijkt als er een hoop mensen in onze hal aan het 'rommelen' zijn en vervolgens gaan lopen pronken met hun 'halster' oid Pling

Verder hebben we op dit moment 23 aanmeldingen, van zowel 'kijkers' als 'verkopers' Knipoog

goed toch?

groetjes

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 07:46

Ik zal wat CM in de auto gooien. (eerst nog even kijken of ik wel kan komen) Maar hier en daar kwam ik nog wat gebruikt spul tegen ook. Das in principe niks voor mij want als ik iets niet meer kan gebruiken gaat het ook direkt de deur uit.

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:49

hoe heet die straat nou en welk nummer Verward anders dan weet ik niet waar ik heen meot Bloos

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:12

djangogirl schreef:
hoe heet die straat nou en welk nummer Verward anders dan weet ik niet waar ik heen meot Bloos

Als je nou eens kijkt in Colinda d'r profiel en je gaat naar haar website, vind je alles wat je nodig hebt inclusief een routebeschrijving.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:54

Beetje oud topic zo te zien, maarre: deze ruilbeurs gaat toch gewoon door he?

Ik heb helaas geen westernspulletjes in de aanbieding, maar wilde wel graag komen, al was enkel het voor de gezelligheid...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:56

Hij gaat gewoon door, ik heb er vandaag nog met Colinda over gepraat. Het staat allemaal nog in de planning!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:01

Neemt iemand nog toevallig een showhalster in het zwart mee?

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:06

Oh, leuk, ik probeer zeker te komen!
Ben komende zaterdag ook al op Top's ranch, maar dan met ons Parelli-studiegroepje.

Als mensen interesse hebben kan ik wel een paar touwhalsters meenemen die ik dan tegen gereduceerde prijs verkoop. (heb helaas geen 2de hands touwhalsters...)

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:13

Ik kom ook!!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:16

Is het misschien handig om zelf een paar schragen en/of planken mee te nemen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:22

Zeker handig, doe ik ook. Colinda zou kijken of haar man ook nog 'iets' kon verzorgen, maar dat moet je denk ik met haar zelf bespreken.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:24

Ik kom ook graag langs en neem dan Sypheron ook mee. Ik heb mijn wedstrijd gecancelled vanwege Jurga's blessure, dus heb tijd genoeg.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:27

Colinda vertelde me dat we gewoon de hal gebruiken (voor de rijbak) en dan eventueel nog kunnen uitbreiden naar de rijbak. Ik neem aan dat ze daar geen schragen etc. hebben (in ieder geval vast niet genoeg). Ik zal eens kijken of ik ook wat mee kan nemen. Ik wil namelijk ook wel wat gaan verkopen.
Enne, callippo, als je ook touwhalsters in veulen/jaarlingmaat hebt.. mijn halsterverzameling is erg groot, maar nog steeds niet compleet! Lachen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:06

callippo graag voor mij een veulen/jaarlinghalster voor een grote maat KWPN-er. Hij past op dit moment in een halster maat pony Knipoog