Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smax schreef:Of er een nette keelriem aan laten zettenIk snap de drukte er niet om, er had namelijk ook besloten kunnen worden, Alleen one en two ear toestaan in de L3 L2 en L1 op schaar, nu is er een compromie en is het weer niet goed, + dat er niet meteen een keelriem aanmoet, maar een touwtje nu ook nog mag.
Romkabouter schreef:Tjees zeg, er zijn zat mooie hoofdstellen met frontriem te koop.
In ieder geval goed en mooi genoeg.
Ik denk dat mensen in de L5 en L4 meer aandacht zou moeten besteden aan hun rijkunsten en daarna aan mooie cq dure showhoofdstellen....
smax schreef:Of er een nette keelriem aan laten zettenIk snap de drukte er niet om, er had namelijk ook besloten kunnen worden, Alleen one en two ear toestaan in de L3 L2 en L1 op schaar, nu is er een compromie en is het weer niet goed, + dat er niet meteen een keelriem aanmoet, maar een touwtje nu ook nog mag.
spicegirl schreef:@tamary- nope.er zijn wel 1 oors met keelriem, maar geen showuitvoeringen. verder kan je ook wel hoofdstellen kopen (ik heb er 1 ) waar je zowel met frontriem, als met 1 oor kan rijden (beiden zitten er dan bij), alleen als je de brow eraf haalt, is ook de keelriem eraf.beter gezegd ; het oortje past maar op 1 riem.dus heb je gewoon een normale 1 -oor.
spicegirl schreef:soms worden dingen nu eenmaal besloten, gebaseerd op nix.het heeft ook geen zin om daarover na te denken, of het nut ervan in te zien. het besluit is er nu eenmaal.
nederland is een betuttelend regeltjes-land.
Paintless schreef:straks moeten de teugels ook nog uit 1 stuk bestaan, want het gevaar bestaat dat je er 1 laat vallen en dat paard er op gaat staan... dus die schaf ik misschien op voorhand maar aan.
spicegirl schreef:er staat dat de voorkeur word gegeven aan de "brug "teugelvoering. maar niet verplicht dus...
OMG- de leukste WRAN regel ever : (en wij hier maar 9 paginas O-H over een keelriempje )
*503 : de deelnemer mag op geen enkele wijze aan paard of zadel vastgebonden o.i.d. zijn ..
![]()
![]()
![]()
voor nix lijm gekocht