Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxNadiehxX schreef:Ik weet niet of jullie mij bedoelen met ´mensen die friezen niet accepteren´ ´mensen die de sfeer verpesten´ enzovoorts.. maarre...als je goed leest heb ik al minstens 3 keer gezegd dat een fries recreatief (dus met hier en daar een wedstrijdje) hardstikke leuk is in de western en dat het inderdaad gaat over plezier met je paard.
Maar ik ben gewoon heel koppig in het idee dat een fries goed kan presteren in de wedstrijdsport (ja ook nationaal) dus.. prove me wrong;)

wolflupin5 schreef:Ik heb het wel eens gezien, maar cool is het nietik zou het wel cool vinden dat een fries ook western kan eigenlijk, heb het zelf nog nooit gezien.
Eerlijk gezegd vond ik het 3x niks.
En voor de goede orde: ik heb niets tegen Friezen, ook al rij ik die niet meer. (ben er zelf één
) En nu ik niet meer dressuurmatig rij maar Western, zal ik er ook niet weer 1 aanschaffen. Ik heb inmiddels wel ondervonden welk paard geschikt is voor welke tak van paardensport
superpony schreef:In mijn ogen zijn wedstrijden leuk op welk niveau dan ook, maar er is maar 1 niveau en dat is je eigen niveau en je bent imo alleen je eigen tegenstander. Je moet je op wedstrijden meten met anderen, maar je kan alleen jezelf verbeteren.