[WN] Van wie willen jullie Clinic's ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 08:51

dofuzz schreef:
dofuzz schreef:
hoorde van de week dat met 99% zekerheid in januari Craig Schmersal naar Nederland komt voor een clinic.

Ik heb dit nogmaals nagevraagd en het zou bevestigd zijn. Craig Schmersal geeft 29 en 30 januari clinic op de western experience in Den Bosch. Het paardenspektakel daar zou weer in zijn oude glorie hersteld worden en dit is de premiere. ipv het uitgebreide showprogramma nu dus een uitgebreide clinic Craig met daar omheen een beetje show. In de toekomst komen er misschien weer grote Lawson trophees zoals jaren geleden.
Ik zal op de hoogte gehouden worden en alle info en hoe/wie/waar/wanneer inschrijven hier posten en geïntersseerden op de hoogte houden

+:)+

Dat wordt dus het volgend jaar twee keer veel aandacht voor het western rijden. Hopenlijk worden het dan ook twee grote show's in nederland. Blijf dit wel volgen.

quarterH

Re: Van wie willen jullie Clinic's ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:55

persoonlijk ben ik niet zo'n fan van clinics in deze aard. vind het niet de plek voor een serieuze clinic. 'een lesje bij een grote trainer' ok, maar geen intensieve clinic (dan bedoel ik 2 dagen, 4 keer rijden pp ofzo).
voor mij moet een clinic een intiem karakter hebben, dan leer je het meest en is de trainer het eerlijkst over hoe het echt gaat. ik zou dus niet zo snel aan een clinic deelnemen met deze opzet omdat ie imo meer gericht is op 'kijk mij eens meerijden' en minder op daadwerkelijk wat leren ervan.

maar goed, dat is mijn mening en persoonlijke voorkeur. Het is zeker leuk dat hij komt en goede reclame voor de sport.

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:58

Is het niet gewoon een demonstratie clinic dan? Waarbij je zelf niet te paard zit, maar in het publiek zit en Craig dan per headset uitlegt wat hij doet en waarom hij dat doet? Uitleg over zijn eigen trainingsmethoden etc.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:18

Als het op de western experience is dan zal het waarschijnlijk een demonstratie clinic zijn
Voor mij is het zeker een rede om toch weer eens te gaan kijken op dit walgelijke linedance spektakel

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:29

HumbleTalent schreef:
Is het niet gewoon een demonstratie clinic dan? Waarbij je zelf niet te paard zit, maar in het publiek zit en Craig dan per headset uitlegt wat hij doet en waarom hij dat doet? Uitleg over zijn eigen trainingsmethoden etc.

heb meer info gekregen.
2 keer daags zou er een kort showprogramma zijn waarin onder meer Craig een democlinic doet en zijn trainings methode voor reining paarden uitlegt.
daarnaast zijn er 4 sessies (2 op zondag, 2 op zaterdag) van 3 uur waarin telkens 6 ruiters toegelaten worden. wens je in één of meerdere sessies deel te nemen met je paard kun je inschrijven bij de western experience of vanuit Belgie bij Jan Boogaerts. In de prijs is stalling inbegrepen.
toeschouwers kunnen deze clinic gratis volgen maar kunnen niet actief participeren, zoals bv vragen stellen. dat is voorbehouden aan de deelnemers.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:35

Sanne, heb je ondertussen al wat meer informatie over Cira Baeck ofzo?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:40

dofuzz en wat zijn die kosten dan?