Weed schreef:loriene schreef:Die van mij leven langer dan die 2 jarigen die daar rondhobbelen.
hehe eindelijk een zin zonder hoog penny gehalte pfffffffffffffffffffffffff
DANK U.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weed schreef:Lara_Silver schreef:Imo heb ik toch de daadwerkelijke basiskennis van de pleasuresport.
Als je het paard op dat filmpje niet goed vind lopen dan heb je echt geen basis kennis mbt pleasure
Romkabouter schreef:Ik vind het jammer dat we het geen technische discussie kunnen maken, maar het een smaak een mening topic blijft
) onder het zadel zo zien.
Sientje schreef:zowel met het verkorte drafje als met de viertakt manier van galopperen
) lovelucydan schreef:ik ben dus wel een dressuurmuts en vind dit er lekker uitzien.als dit de bedoeling is van de pleasure.
heel ontspannen en gecontroleerd. ruiter heeft het paard goed onder zich lopen. paard bolt de rug mooi en draagt de ruiter, geen weg gedrukte rug of iets, geen weerstand in de hand.
kunnen dressuur ruiters een voorbeeld aan nemen. (waaronder ik zelf ook)

loriene schreef:Daar heb je het al.
Gaat niet om het paard maar om de big bisness.
Je gaat gewoon niet op een 2 jarig paard zitten.
Die horen in de wei thuis.
Punt klaar!!!!!!!!
storrum schreef:lovelucydan schreef:ik ben dus wel een dressuurmuts en vind dit er lekker uitzien.als dit de bedoeling is van de pleasure.
heel ontspannen en gecontroleerd. ruiter heeft het paard goed onder zich lopen. paard bolt de rug mooi en draagt de ruiter, geen weg gedrukte rug of iets, geen weerstand in de hand.
I love lovelucydan!
lovelucydan schreef:ik ben dus wel een dressuurmuts en vind dit er lekker uitzien.als dit de bedoeling is van de pleasure.