Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laarzen) en als je er dan eens een overhemd boven heb, ja dan noemen ze je zelfs soms al cowboy. Ik kan er niet wakker van liggen moet ik eerlijk zeggen. En uiteraard is het hele western gebeuren, of je nou wil of niet, toch ook enigzins afgeleid van de cowboy-cultuur. Margee schreef:Ik lees alleen maar wat jullie niet leuk vinden.... en katten op dressuurruiters.....
Bovendien was het topic bedoelt om te miepen dat we cowboys genoemd worden, so what!!!

MidnightPSan schreef:Lekkere opmerking, een CAP is een helm, en een hoed is een kleding accesoire,als ik in de stad loop zie ik wel maffere hoofd bedekkingen,je mag met een helm op niet een tank station in met een hoed wel.

Vooral die laatste pagina's
Tja, dat cowboy imago, zelfs ik als dressuurruiter sta soms met mijn mond open als ik mensen westernruiters cowboys hoor noemen
), het is vooral het probleem dat mensen niet weten wat "cowboy" zijn oftewel western juist allemaal inhoudt.
.
.

. 
Paintlinger schreef:Ik ken ze
En ze waren gewoon met de auto
. Ach ja, zulke pipo's zullen er altijd blijven bestaan. Moet je maar eens rondkijken. Als je iemand met stel cowboyboots ziet, zijn het toch dikwlijks van die marginale types hoor. Daar sta ik dan met mijn Sendra, maar mijn haar is tenminste gewassen en mijn jeans is proper (en zonder gaten)
Paintlinger schreef:Laatst liep ik de supermarkt (for crying out loud) hoor ik opeens 'kekling kekling......'
Lopen er 2 echte cojbojruiters mét sporen langs de vleeswaren![]()
Verwachten zeker wilde Bronco's ter hoogte van de kaasafdeling ofzo.......
Vroeg me wel af hoe ze dat gedaan hebben met het autorijden.....hele bekleding aan gort denk ik
Das dan wel weer jammer......
Je creert zo echt een 'moet je mij nou zien-imago'.....