Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

CherokeeChum schreef:Ik herinnner me een NK in Marieeheem waar en deelnemer zo dwangmatig op zijn paint zat te raggen en te sporen dat de jury het nodig vond om met een tissue de flanken van het paard te controleren op bloed. Deze deelnemer werd overigens wel geplaatst.
Over perceptie gesproken,er werd geconstateerd en niet gehandeld....
)
MidnightPSan schreef:als jullie denken dat het zo werk bij paarden, dan wens ik jullie allemaal een in de sport lopende hengst toe, en veel dekkingen verkopen he.
welke muziek wil je op je begrafenis?
MidnightPSan schreef:als jullie denken dat het zo werk bij paarden, dan wens ik jullie allemaal een in de sport lopende hengst toe, en veel dekkingen verkopen he.
welke muziek wil je op je begrafenis?
MidnightPSan schreef:Waar heb ik het over tot bloedens toe schoppen?
Wat ik wel bedoel is, dat je heus een paard mag laten schrikken van je been of arm tegen zijn hals als hij door je heen loopt.
Een paard leert wel van een boodschap, het is voor paarden simpeler als bij ons, het gaat geen uren durend gesprek worden.
Het is toch zo jammer dat er mensen zijn die juist lezen wat er niet staat.
Op een gegeven moment kun je het alleen met een "eh" wel af, dan weten ze genoeg.