Ik rij nu western sinds september/oktober, en heb ook sindsdien pas les, 1x in de maand, dus dat maakt dat ik nu ook nog maar een paar lessen gehad heb
Zo ervaren zijn wij hier dus ook nog niet haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zo ervaren zijn wij hier dus ook nog niet haha.
. En ik heb een vraag waarvan ik me af vraag of iemand juist hier daar wel een antwoord op heeft. namelijk of je als NL dichtbij de Duitse grens wonend ook mee zou mogen doen met western wedstrijden in DE (die zijn namelijk dichterbij). Ik ga nog niet onmiddellijk wedstrijden rijden, maar ben benieuwd voor de toekomst. Aleeneh schreef:Jozefin, kan volgens mij Rusland of Turkije zijn?
Ik rij nu western sinds september/oktober, en heb ook sindsdien pas les, 1x in de maand, dus dat maakt dat ik nu ook nog maar een paar lessen gehad hebZo ervaren zijn wij hier dus ook nog niet haha.
ik rij in een 16" wat goed past en ik heb al een aardige bips
ik ga dinsdag weer bij een buckskin kijken
) 

Maar wel motiverend dat dat nu al beter ging
En ik heb ook al wat het gevoel dat mijn zit aan het beteren is
Dat vind ik ook wel duur!
Natsuki schreef:Zou ik (als dat niet onbeleefd is natuurlijk) mogen vragen hoeveel een les voor jullie meestal kost, en hoe lang dat dan is?
je leert er ook zoveel. Ik les nu nog elke week maar zodra het wat beter gaat ga ik om de 3 weken/1x per maand ongeveer lessen.