Ik ga ook maar even een berichtje plaatsen Net begonnen met Western, maar vast op zoek naar een bijrijdpaardje in de omgeving van Cuijk. Dus als iemand iets weet hoor ik het graag!
ik zal weer eens een balletje op gooien. Ik zoek nog steeds, ben helaas al anderhalf jaar opzoek naar het juiste paard en er schijnt in de buurt echt helemaal NIKS te zijn. ben al zover dat engels ook prima is maar er komt geen enkele reactie helaas.
Hier ook maar eens een berichtje. Ik ben op zoek naar een bijrijd- (op termijn eventueel lease) paard. Ik ben een beginnende westernruiter en ik zou eventueel graag lessen willen volgen. Regio Eindhoven-Best.
Niet heel hard op zoek maar eventueel wel welkom, bijrijder/ster. Voor sportieve 3 jarige haflinger x bwp merrie. Momenteel zadelmak. Stuur, gas, rem etc aanwezig Gaat over een maand bij Wendy van Osch in training om reining doorgereden te worden. Omgeving Nijmegen. PB voor meer info
Ik ben opzoek naar een bijrijpaard omgeving Balkbrug - Hoogeveen - Hardenberg - Ommen. Heb altijd engels gereden en heb nu 2 lessen western gehad en wil daar graag in verder. Geen western ervaring, wel de wil om te leren en zal graag lessen willen volgen.
Ik ben opzoek naar een bijrij paard in de buurt van Delft. Ik heb een auto en heb geen probleem met half uurtje rijden. Als iemand een leuk western paard weet hoor ik het graag.
Aqua, ik ben al zeker een halfjaar opzoek in Delft en kan echt niets vinden Het is lastig hier. Als je een auto hebt dan heb je wsl meer succes in Rotterdam.
Hoi Ik ben op zoek in de regio tilburg breda naar een bijrijd/verzorgpaard western beleerd. 2 dagen in de week, Bijna alles is bespreekbaar Ik hoor t graag !
nikabooij1
Geplaatst: 17-06-15 20:46
Hoi ik ben nika. Ik wou vragen of u nog een verzorger zocht voor uw pony en waar staat ie?? Ik ben 12 jaar en heb 5 jaar rijervaring. Ik hoop als ik hem mag verzorgen dat ie dicht bij staat. Mvg nika
Happiness
Geplaatst: 18-06-15 14:49
Mits er iemand voorbij komt die aan alle 'eisen' kan voldoen zoek ik wellicht iemand voor mijn western paard. Hij staat op de Goldenway stables in Woubrugge (naast Alphen aan den Rijn)
Het gaat om een 12 jarige paint horse genaamd: Happy Hij is al 12 jaar in mijn bezit, en ik ken alle ins en outs van hem.
Iemand ouder dan 16, ervaring met western rijden. Het liefst ook ervaring met de rijtechnieken van Peggy de Kraa. Ruk en plukwerk wordt niet geaccepteerd, Happy is een erg gevoelig paard, die heel graag voor je wil werken. Ook heeft hij veel steun aan je nodig, want soms is hij erg onzeker.
1, max 2 dagen per week, verplicht les volgen bij Peggy (om de 2 weken bijvoorbeeld)
Happy is een allround paard (trail, pleasure, horsemanship, hunter) en hier is hij ook goed in. We starten regelmatig wedstrijden, en niet onverdienstelijk.
Hij is niet geschikt voor buiten rijden.
Op dit moment heeft hij even 6 maanden weinig gedaan (ivm kopen huis) maar we zijn dit nu weer aan het oppakken zodat we volgend showseizoen weer mee kunnen doen.
En het belangrijkste is dat hij lekker aandacht krijgt.
Heyhoi, ik heb misschien we interesse, ben alleen bang dat Woubrugge net even te ver is vanuit Delft. Ben (nog) afhankelijk van het OV, misschien dat ik aan het eind van de zomer een scootertje tot m'n beschikking heb. Maar wil wel even kijken wat de mogelijkheden zijn, ik stuur je een PBtje
Vergis je niet in de afstand eefj33, dat stuk is met de auto al een minuut of 40, afhankelijk waar uit Delft je vandaan komt. (Ouders wonen in Den Haag, ik om de hoek bij Woubrugge dus ervaring binnen deze situatie genoeg )
Google maps geeft aan dat het 1,5 uur is met OV, da's pittig lang dus ben bang dat het dan ook niet gaat lukken. Maar misschien is er een mooie oplossing te vinden, kunnen er altijd even naar kijken. Weet jij niet toevallig iemand rond Delft die een bijrijder zoekt?
Ook niet in Den Haag? Ik zoek al ruim een halfjaar, het schiet niet echt op hier :/
Delaja
Geplaatst: 18-06-15 18:23
Je zou op Madepolder kunnen kijken. Buitenrijden daar is wel echt mooi maar de verzorgpaarden zijn daar over het algemeen niet gratis. Verder weet ik geen westernstallen in Den Haag. Edit: balen dat je al zo lang moet zoeken zeg! Toen ik mijn paard nog in Den Haag had staan was het juist lastig om een westernruiter te vinden...
Ik ben op zoek naar een western gereden verzorgpaard in Leiden en omstreken! Graag met de fiets of het ov bereikbaar. Rijden is leuk maar geen prioriteit!
JollyDogs
Geplaatst: 03-08-15 21:41
Ik gooi er toch ook 's een oproepje in Ik heb al 'n poos geen paard meer verzorgd, maar het blijft toch kriebelen. Enkele jaren geleden helemaal verliefd geworden op het Westernrijden en dat zou ik het liefst weer oppakken. Ik heb ruim 'n jaar 'n superlieve Paint-ruin verzorgd, maar moest daar destijds wegens mijn studie mee stoppen.
Ik zou het super vinden als ik 'n paardje kan vinden waar ik ong. 1x per week terecht kan en het liefst dan 'n paard wat 't leuk vind om lekker naar buiten te gaan. Omgeving Oegstgeest (dan combineer ik het met mijn werkdagen) of Nieuwkoop. Ik werk in de zorg, dus een flexibel rooster zou helemaal geweldig zijn!
Delaja
Geplaatst: 04-08-15 11:46
Haha oeps, verkeerde topic. Zit niet op te letten.
Specje
Geplaatst: 06-08-15 09:48
Bijrijder gezocht voor mijn leuke Peek a Boom merrie. Omgeving Emst. (Apeldoorn / Zwolle)