Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lonestar Westernstable en GodenWay Stables. Dan heb je in Rotterdam nog WNL, in Gouda heb je Manege Goudsehout waar ze ook western hebben (van Jill Reparon). Dan heb je nog ergens in Zuid-Holland de Crazy Cowgirl Ranch. En inderdaad in Den Haag zit Trainingsstal Madepolder en de Country Stables (Wassenaar). Dus het zijn er best al wat
en misschien vergeet ik er nog wel een. De Western Wranglers zit volgens mij ook in Zuid-Holland, of net over de grens van Noord-Holland... EDIT: er zi ter nog een in de buurt van Alphen maar ik ben de naam even kwijt...

En instructie is ook niet makkelijk te vinden
Heb nu na jaren eindelijk iemand (die me qua aanpak ook nog aanspreekt) gevonden, de keus is duidelijk niet reuze
melissa_b schreef:playboysches schreef:Ik ben ook nog steeds opzoek naar een bijrijdster voor mijn leuke quarter merrie.
Niemand omgeving Amsterdam/Amstelveen/Aalsmeer (met of zonder western ervaring) die nog een bijrijdpaard zoekt?
Ik ben op zoekWelke stal sta je? Voor hoeveel dagen in de week?
Sperziemone schreef:Ja, dat was ikEn ik ben al eens bij playboysches geweest, supergezellig en leuk lief paardje! Maar ik kwam er daar achter dat het voor mij nog wat te hoog gegrepen was en je zonder westernervaring niet zomaar recreatief western kan rijden
![]()
Omdat ik toen ook net ging beginnen met fulltime werken + ook nog mijn engels gereden bijrijdpony heb, was serieus western lessen nog even te veel. Maar ik ben het in de toekomst zeker van planals ik een beetje gewend ben aan het werkritme