Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suuskipje schreef:ze is je in het begin wel goed aan het uitproberen maar toen je inderdaad wat strenger werd ziet het er al beter uit
ik denk dat het misschien vooral aan het 'durven' rijden ligt. dat heb ik ook heel erg dat ik dan net dat stukje lef mis om strenger te zijn
_Cindy schreef:Dat heeft niets met lef te maken!!! Ik vind dat je juist lef hebt, als je van jezelf erkent dat je een bepaald gevoel nog niet hebt (helemaal niet erg wat je hebt nog maar heel kort western les). In het filmpje geef je tegenstrijdige hulpen, door niet te kijken in de richting waar je naar toe gaat en niet mee te draaien in je lijf. Je geeft geen zithulpen, dus het paard reageert heel logisch. Ik denk dat je eerder nog veel meer ervaring moet leren dan dat je strenger moet zijn!!
Zie het als een leraar die in het Chinees tegen jou praat. Als jij dat niet verstaat, heeft hij dan geen lef? Moet hij in het Chinees gaan schreeuwen tegen je? Nee, de leraar moet leren om Nederlands te praten zodat jij hem begrijpt!!
Zie het niet als een aanval, je bent goed bezig!!
SmartBH schreef:mag ik vragen vanwaar de overstap? Mijn paardje reageert er nu goed op dus durf niet echt overstappen naar iets anders