Bellatrix wat ontzettend balen zeg. Had je eindelijk je maatje gevonden.. Hopelijk komt er nog iets op je pad!
Wanneer ben je ervaren western ruiter en kom je niet meer koud van de manege af om te hobbelen in een western zadel? Ik rijd nu drie jaar western, de basis zit erin, ik heb echt een top instructrice maar ik kom nog steeds achter dingen dat ik denk, aaah zo moet dat dus! Bovendien rijd ik twee paarden die ik door en door ken, en een instructrice die ik voor de volle honderd procent vertrouw en die mij dus alles kan laten doen waarvan ik niet wist dat ik het kon
als ik op een vreemd paard stap en geen begeleiding heb die mij vertrouwd is lijk ik waarschijnlijk iemand die nog nooit heeft gereden.
ik zoek nog steeds een leuk paard in landgraaf (ubach over worms) helaas zitten de meeste hier verder af maar proberen kan altijd.
. En nu ik hier dan toch aan het schrijven ben wil ik van de gelegenheid gebruik maken om eens te polsen of er nog iemand is ( of iemand kent) die wat tijd over zou hebben om af en toe te komen quarter knuffelen. Bij gebleken geschiktheid ( want ja dat weet je niet van te voren en ik ken mijn pony's) kan er ook gereden gaan worden. Momenteel zet ik het nog alleen hierop om te kijken of er een "western" ruiter zich meld al is dat geen pre. Wat zoek ik??????? lastig....... iemand met hart voor de dieren en die zijn afspraken nakomt. Verder moet hij/zij na een periode zelfstandig kunnen omgaan met de dieren. En ja..... het zijn er meer dan een maar bij ons is vaak het motto, niets moet bijna alles mag. Mijn huidige bijrijdster heeft te weinig tijd over dus ben ik aan het denken om iemand anders er bij te vragen. Oh ja.... dat die bijrijdster te weinig tijd heeft is mijn eigen schuld hoor.... moet ik haar maar niet vragen om bij ons te komen werken in haar vrije tijd ( hihi) Oh ja.de locatie is Panningen bij Venlo. Dat is misschien ook wel handig te weten. Verder info geeft ik graag via pb.
(die woont aan de andere kant van het water bij Aalsmeer, richting Hoofddorp). Zal haar morgen nog eens op dit topic wijzen
En ik ben al eens bij playboysches geweest, supergezellig en leuk lief paardje! Maar ik kwam er daar achter dat het voor mij nog wat te hoog gegrepen was en je zonder westernervaring niet zomaar recreatief western kan rijden
erg dun gezaaid