Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Fijn!!
Ik ben weer paardloos helaas...geef het voorlopig maar op.
En nee, ik wil er niet over praten...
xxdomiixx schreef:Ik rijd western en ben opzoek naar een bijrijdpaard (Ede e.o.). Heb al reacties gekregen, dus zal wel snel een paardje gevonden hebben. Maar je weet nooit misschien wil ik ooit een extra bijrijdpaard (of als de klik er niet is), dan kun je mij ook in je achterhoofd houden
Paint-horses schreef:Ik zoek ook een bijrijdpaardHeb zelf een paint gehad (12 jaar) met wie ik western reed alleen geen wedstrijden gewoon lekker relaxed in het bos (de Veluwe) heb ook lessen gehad. Ik merk alleen dat er hier weinig bijrijders worden gezocht voor western
MarlonNaldo schreef:xxdomiixx schreef:Ik rijd western en ben opzoek naar een bijrijdpaard (Ede e.o.). Heb al reacties gekregen, dus zal wel snel een paardje gevonden hebben. Maar je weet nooit misschien wil ik ooit een extra bijrijdpaard (of als de klik er niet is), dan kun je mij ook in je achterhoofd houden
Hihi een extra bijrijdpaard
superpony schreef:Paint-horses schreef:Ik zoek ook een bijrijdpaardHeb zelf een paint gehad (12 jaar) met wie ik western reed alleen geen wedstrijden gewoon lekker relaxed in het bos (de Veluwe) heb ook lessen gehad. Ik merk alleen dat er hier weinig bijrijders worden gezocht voor western
Waar? Wij zoeken juist eventueel iemand voor basis en veel buitenrijden.