Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In eerste instantie leek er niets aan de hand. We hebben Joy gewoon gereden en ze liep goed. Tot de bijrijdster vrijdagavond wilde rijden en ze dus ineens heel slecht liep. Een blessure die duidelijk aan de voorkant zat, en uit haar rechterschouder leek te komen. Nu weet ik dat schouder vaak niet het probleem zijn, dus ik was er niet erg gerust op. Even wat rust gegeven en het leek beter te gaan. Toch maar weer een zadel erop, en ze liep goed. Maar na drie dagen rijden en een dag longeren liet ze onder het zadel toch weer kreupelheid zien. Zodra het zadel eraf was liep ze prima. Dus de conclusie, het zadel lag niet goed. Verdorie, net nieuw  
 .
 . Ik deed mijn verhaal en we besloten te monsteren. Joy liet een lichte kreupelheid zien op linksvoor. Iets wat ik al dacht omdat ze rechts compenseerde. De osteo voelde linksvoor net onder het kniegewricht ook dat ze iets overvuld stond. Het woord "peesblessure" viel...  

Maar goed, de osteo ging behandelen. Heel de rechterkant zat vast door overcompenseren voor links. Dus dat werd losgemaakt. Als laatste kwam ze bij de voorkant. Ze pakt het linkerbeen en onderzocht de knie. "Misschien heb je mazzel" zei ze. Joy haar linkerknie zat namelijk voor een gedeelte op slot. Het vocht zou dus uit haar knie naar beneden gezakt kunnen zijn. Hallelujah!
  Zo wat hebben wij een geluk gehad. Ze had dus last van haar knie. Die irritatie zorgde voor vocht en dat vocht zakte naar beneden, waardoor het leek alsof de pees geïrriteerd was. 
  We rijden nu wel zonder zadel. Ik wil niet het risico lopen dat ze straks weer helemaal vast zit. Afspraak met de zadelpasser is al gemaakt. Helaas kon ze niet eerder dan 12 maart. Maar alles beter dan het vooruitzicht aan het begin van de behandeling... 

Ze heeft nu überhaupt nog maar een 0 grams op. Het is ineens wel een heftige weersomslag... 
 . Mijn buik groeit heel hard ineens  

ze zijn echt gek op elkaar, heerlijk om te zien! 

langzaam de training oppakken. Het liefst zet ik het wisselknopje er nog op voordat ik met "verlof" ga. Dan ga ik vragen of Naomi eens wil gaan werken aan verfijning van overgangen en het ondertreden. Misschien als dat goed gaat toch ook het stoppen gaan meepakken. Maar dat ga ik in ieder geval niet meer doen. En dan hoop ik dat we 2022 eindelijk voor het "eggie" kunnen gaan starten, want ik kan me niet voorstellen dat er dit jaar nog fysieke shows gaan komen  
  (stiekem komt mij dat niet verkeerd uit)
 leuke foto's weer ook 
 Joyful 

. Joy is één keer bijgezet geweest (stalgenootje was helemaal overtuigd dat dat goed ging. Ik zag al snel aan Joy haar blik dat ze het niet ok vond. Heb er nog een paar dagen pijn in mijn buik van gehad. Aldoende leert men zeggen ze dan. Nou nooit meer dus  

en op een sidepull én in de buitenbak. Ging top! 

(buik is inmiddels aanwezig zoals jullie zien  
 ) had ik hier ook al verteld dat we een kleine cowboy krijgen?!  

zowel bijrijdster als ik hebben een proefje gefilmd. Haha het ging wel iets minder soepel dan voor mijn zwangerschap  
 . Hier een klein tipje van de sluier, filmpje komt als we de uitslag hebben!

. Ze zit lekker in haar velletje  
 . Komende week krijgt ze een psylliumkuurtje (preventief) en dan half maart gaan we beginnen met glucobalance. Vorig jaar zette ze echt goed aan van het gras. Haar manenkam was heel hard en ze had zelfs heuvels bij haar staartwortel. Dus nu preventief ook maar een schep per dag. Vorig jaar knapte ze daar echt van op. 
 . Zometeen moet ik over op een Engels zadel  

alles gaat 'bijna vanzelf'!

alhoewel ze nu onder de appeltjes zit  

Haha ja het lijkt wel echt een pleasure type zo  
  Qua bouw lijkt ze erg op haar papa. 
  (al zit er toch echt wel cuttingbloed bij Joy in. Dat zie je aan die speknek  
 )