Volgende week komt Paulette weer hierheen.
En ik ben aan het kijken voor een ander zadel. Ik zit toch niet helemaal lekker in deze

Wat erg van die brand zeg... Gelukkig waten de paarden niet binnen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Is helemaal mijn ding, lekker pielen op de vierkante centimeter enzo of de hoeven goed staan. Zo ver is Doesie nog niet, die is nog een beetje lomp, maar we zijn aan de verfijning aan het werken 
Maar je moet zelf ook lekker zitten, is ook belangrijk! 
ik denk dat ik ook eens zo'n oefening zal doen, mijn paard heeft nogal de zelfde gedachten, zou er ook graag trail mee doen
Daarna het achteruit, waarbij hij de jury ineens zag zitten en dus 90 omdraaide om te kijken. Ik heb hem rustig weer recht gezet en de laatste meter achteruit ging super goed. De beide spins waren totaal niet op de plek en zijn we wat rechts achteruit beland
Cirkels gingen best goed, heb expres niet teveel aandacht besteed aan het flinke tempowisseling maar wilde hem gewoon netjes de cirkels rond rijden. Op het momentje hartverzakking na gingen die ook super
. Wissels zijn we nog aan het oefenen dus hem expres terug gereden naar draf. De stops en rollback kan hij veel beter, maar hij was dusdanig hieperdepiep dat ik al tevreden ben met dit. Bij de tweede en laatste laat hij al voorzichtig aan zijn kont iets zakken. Qua rollback heb ik zelf gewoon veel te voorzichtig gereden zie ik.
je moet ergens beginnen he, maar ik vind dat jullie alvast een zeer goeie start hebben gemaakt
keep up the good work ! 
Zijn lol staat bij mij voorop, natuurlijk ben ik wel eens streng waar nodig (bijna nooit) maar vind het veel belangrijker dat hij er plezier in blijft houden dan dat we alles gelijk goed moeten kunnen. Komt vanzelf wel
. 'Ik vind het altijd spannend op niet op mijn eigen paard te rijden.. erg vreemd natuurlijk zo'n nieuw paard! De groepslessem bestaan daar vaak maar uit 3 mensen en vandaag waren er twee niet... Dus dat was gewoon een een prive les
'heerlijk tog!
Ik ga nu om de week lessen..(aangezien het naast me eigen paarden wel leuk moet blijven.. (al die kosten)
fijn dat je een lesgeefster hebt gevonden die bij je past
ik vind het ook altijd raar om op een ander paard te rijden :p