susan schreef:ik weet niet of ik afgang het juiste woord vind peter..
persoonlijk, ik heb nu 1 amateur wedstrijd gereden, waar ik wel gelijk 1e werd in de pleasure, horsemanship was nog boven ons niveau
en in de open pleasure werd ik 3e..
maar goed dit was dus maar 1 wedstrijd..
toch heb ik besloten in de l2 te gaan starten uit practisch oogpunt van vervoer en gesleep met paarden (zodat die van rom of die van mij niet een halve dag op de trailer op elkaar hoeven te wachten of dat we moeten kiezen wie er gaat starten) als ik het niet red in de l2 en dus degradeer naar de l3 zie ik dat niet als een afgang, maar gewoon als een probeersel waarbij ik nog niet toe ben aan het niveau blijkbaar.
maar afgang nee, vind het een woord met een nare bijsmaak...
Susan ik bedoel dit niet zo naar, omdat ik juist vind dat Chris en zijn commissie er goed over nagedacht heeft dat jij als ruiter van dag 1 kan promoveren, en niet degraderen.
Dus met andere woorden schaal je bij twijfel in op L3, dan heb je het hele seizoen jaar 2007/2008 de tijd te kijken of je level 2 waardig bent, en kan je vervolgens gewoon weer starten op het NK van 2008. Bij vijfentwintig punten mag je immers al over, dus wat let je om daar dan een verzoek voor in te dienen.
Hoe vriendelijker wil je de regel hebben, ik zal het persoonlijk heel jammer vinden dat je bij twijfel of uit praktisch oog punt de moeilijkere weg zal bewandelen.
Eneuh geen bijsmaak hebben hoor, je hebt met een Amsterdammer te maken die ook wel is uit de rol valt van perfecte voorzitter.
Maar tevens heb ik nu wel het gevoel dat er goed gelezen wordt, dus onder het mom van even krabben aan de korst, doe je zelf niet te kort.
Laatst bijgewerkt door PeterV op 04-09-07 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt