Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:uh vera genoeg grote shows, naast de summershow kan ik er geen bedenken hoor
Rob_H schreef:Weet dat buitenlandse jury,s wel eens vreemd opkeken als weer een of ander pannenkoek de ring in kwam.
vera schreef:Goed rijden is goed rijden. Met of zonder PK....
dapperdier schreef:Weet je wat ik zo jammer vind.. Er reageren hier vooral am en open ruiters. Niet mis mee hoor! Ik hoop zelf ook nog eens tot die groep te horen. Maar waar zijn de beginners???
vera schreef:Dat bedoel ik eigenlijk... De jury die voor het NK komt verwacht ook NK waardige starts, ookal zijn het voorrondes.
Maar als jan en alleman daar een beetje rondhobbelt met halfbakken outfits dan staan ze volgens mij wel een beetje met opgetrokken wenkbrauw te kijken.
Een NK is er nu eenmaal niet voor niets, dan kun je het net zo goed de "Grote WRAN show" noemen oid.
Dan nodig je een nederlandse jury uit die het herkent en daarmee "erkent".
Overigens heeft dit niet er mee te maken of je met een PK paard start of iets anders. Goed rijden is goed rijden. Met of zonder PK....

vera schreef:Oja, dat is ook altijd zo'n pijnlijk punt waar je eigenlijk niks over mag zeggen
dapperdier schreef:Weet je wat ik zo jammer vind.. Er reageren hier vooral am en open ruiters. Niet mis mee hoor! Ik hoop zelf ook nog eens tot die groep te horen. Maar waar zijn de beginners???
spatter schreef:eigenlijk valt het me het meeste op bij de reiners dat ze soms slechte combinaties hebben