Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
google schreef:Zetmeel is een polysaccharide dat bestaat uit een lange keten van glucose-eenheden
russel schreef:Jessiejanes, ik zit ook te denken het te gaan voeren, want mijn paard blijft magertjes. Maar ik zie dat er wordt geadviseerd voor eind januari 2007 te gebruiken. Dat is dus nog 5 maanden, dus dat wordt ongeveer 10 zakken per maand. Is dat niet duur voeren? Komt ongeveer op 2,5 zak per week en dat klopt dan wel weer met de voorgeschreven hoeveelheid. Wat denken jullie als ik de zakken een paar maanden over de datum ga voeren? Ik wil het er nl bij gaan voeren.
jessiejanes schreef:russel schreef:Jessiejanes, ik zit ook te denken het te gaan voeren, want mijn paard blijft magertjes. Maar ik zie dat er wordt geadviseerd voor eind januari 2007 te gebruiken. Dat is dus nog 5 maanden, dus dat wordt ongeveer 10 zakken per maand. Is dat niet duur voeren? Komt ongeveer op 2,5 zak per week en dat klopt dan wel weer met de voorgeschreven hoeveelheid. Wat denken jullie als ik de zakken een paar maanden over de datum ga voeren? Ik wil het er nl bij gaan voeren.
Ik denk dat dat wel meevalt met die datum, het is erg droog spul.
Al bij de boerenbond geprobeert om maar een paar zakken te krijgen??
Tja ,duur,........voeren moet ik toch, heb veel paarden ,dus het komt wel op.
Als ze er echt beter er van gaan uitzien ,heb ik het ervoor over!
jessiejanes schreef:,.jullie lezen het al,Francis voert veeel voorzichtiger als ik!
![]()
koffiemok en kopje is ongeveer hetzelfde, op zo'n groot lichaam komt het niet aan op een paar ml.
russel schreef:Ben net bij de boerenbond geweest. Zij hebben geen lucerne in hun assortiment, volgens hun computer en kan dus ook niet besteld worden. Heel jammer.