Sandra_H schreef:Wat mij betreft is het sponsorverhaal heel simpel: een sponsor (en het maakt geen bal uit wie dat is, hoe wat waar en wanneer) steekt geld in iets omdat hij/zij ergens achter staat en financieel wil steunen. Een sponsor krijgt daarvoor niets terug, het enige wat t/o sponsoring staat is naamsvermelding. In mijn ogen is het dus gigantisch asociaal als je die naam gaat verwijderen.
En v.w.b. die tinker, je banketstaaf maar een end heen je moet toch iets als je niks zinnigers weet te melden toch?
Ondertussen ben jij je tweede paard alweer aan het verkopen dus achja.....
Nou, het interesseert me weinig wat jij van het hele sponsorverhaal vindt. Als jij met metersgrote startnummers wil rondrijden, moet je dat lekker zelf weten 
Overigens ben IK hier niet degene die tinkers onderuithaalt, dat zijn jullie zelf. Ik heb nergens gezegd dat ik Quarters beter vind dan Tinkers of dat ik de WRAN te min vind, dus waar je deze rare dingen vandaan haalt is voor mij een groot vraagteken? Rijke fantasie zeker?
En ja, ik ben mijn tweede paard aan het verkopen? Wat zegt dat over mij volgens jou/jullie? Er zijn stallen die 20 paarden per jaar verkopen, als ik al erg ben ik wanneer ik mijn 2e paard verkoop, wat zegt dat over hen dan? Voor de goede orde verkoop ik mijn paard, omdat ik me meer wil toeleggen op het rijden van paarden van anderen. Bovendien heb ik met dit paard het doel bereikt wat ik voor ogen had. Mijn vorige paard verkocht ik omdat hij niet de potentie had die ik graag in een paard wil zien, ik ben van mening dat ik hem dan beter kan verkopen, dan eindeloos doorjakkeren en dingen van mijn paard eisen die hij niet aan zou kunnen. Daar zouden sommige mensen nog wel wat van kunnen leren 
Blaze schreef:Zie je nu dat het niet zo moeilijk is om toe te geven dat je anders bent als dat je je voor doet

Deed jij dat ook maar, dan zou je een stuk beter uit de verf komen 
Op verzoek van Romkabouter kap ik met dit oeverloze prutsmuts.