Dance schreef:Dat geldt dus dan ook gewoon voor een bokker als Blaze, toch?
Heee niet schelden
Serieus,op de dag dat ik mezelf zie als een doorsnee bokker verkoop ik mijn computer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dance schreef:Dat geldt dus dan ook gewoon voor een bokker als Blaze, toch?

Anya schreef:Ach das ook wel lollig toch?
Ieder forum heeft een "doorsnee" querulant nodig
(in de betekenis van Geuzennaam)
Blaze schreef:Dance schreef:Dat geldt dus dan ook gewoon voor een bokker als Blaze, toch?
Heee niet schelden![]()
![]()
Serieus,op de dag dat ik mezelf zie als een doorsnee bokker verkoop ik mijn computer

Cer schreef:Coaching? Ben benieuwd welke vrijwilligers zich hieraan gaan wagen![]()
@Dofuzz: dat over 'selfmade' mensen is niet zo zwart-wit als jij het nu stelt natuurlijk..
En ik lees weer dat je alleen maar wat te melden mag hebben, als je aan de top meedraait? Nou ja, dat doe ik niet, maar ik meld toch maar wat ....
Alleen kan dat dan vaak niet op vrijwiligers-basis maar willen die mensen er (terecht) ook voor betaald worden.
Cer schreef:En ik lees weer dat je alleen maar wat te melden mag hebben, als je aan de top meedraait? Nou ja, dat doe ik niet, maar ik meld toch maar wat ....

Cer schreef:Coaching? Ben benieuwd welke vrijwilligers zich hieraan gaan wagen![]()

dofuzz schreef:Mooie samenvatting en je brengt een hekel punt aan waar ik het niet eens durfde over te hebben.

PeterV schreef:En volgens mijn heeft Cer hier ook wel wat ervaring mee op dit gebied

Cer schreef:@PV: Ligt er dan dus helemaal aan wat de kosten zijn... een trainer is niet altijd goedkoop, en een coach wellicht ook niet?
Cer schreef:Ja ik heb zelf nooit coaching gehad, dus ik roep ook maar wat hoor....