je gaat off-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hahaatje schreef:Dus dat zou voor Anky, Isabel & Edward een eitje moeten zijn? Zijn ten slotte topruiters op zeer goed ingereden paarden.... Moet ik zien!In principe zou elk goed ingereden paard enkel en alleen op zithulpen te rijden moeten zijn, dus echt spectaculair vind ik het niet.
Vvincent schreef:Knap zoiets, jammer dat hijzelf zo'n gruwelijk slecht gevoel voor ritme heeft
Wranglerbutt schreef:Dus dat zou voor Anky, Isabel & Edward een eitje moeten zijn? Zijn ten slotte topruiters op zeer goed ingereden paarden.... Moet ik zien!*KUL dus!*
mistercooper schreef:Vvincent schreef:
Knap zoiets, jammer dat hijzelf zo'n gruwelijk slecht gevoel voor ritme heeft
Haha bedoel je het klappen? In dat geval moet ik je gelijk geven.. 100 %!
uuh jongens,volgens mij kpt hij op het ritme van de gallopsprongen,misschien dat het daar aan ligt.
trouwens weet iemand toevallig hoe het liedje heet wat er gespeeld wordt?
Citaat:Elsjeuh:ik vind het nog altijd niet paardvriendelijk hoe hij rijdt.
Hij heeft echt gigantische sporen aan, en soms geeft hij echt wel hard
porren, dat kan evenveel pijn doen als iemand die aan de teugels
trekt volgens mij. Dan rij ik liever met hoofdstel en mini spoortjes.
Wel tof dat hij het kan.
Nina_Chicka schreef:Vvincent schreef:Knap zoiets, jammer dat hijzelf zo'n gruwelijk slecht gevoel voor ritme heeft
Haha bedoel je het klappen?In dat geval moet ik je gelijk geven.. 100 %!
Equinecoach schreef:Citaat:Elsjeuh:ik vind het nog altijd niet paardvriendelijk hoe hij rijdt.
Hij heeft echt gigantische sporen aan, en soms geeft hij echt wel hard
porren, dat kan evenveel pijn doen als iemand die aan de teugels
trekt volgens mij. Dan rij ik liever met hoofdstel en mini spoortjes.
Wel tof dat hij het kan.
Nou inderdaad, GIGANTISCHE sporen! Ik dacht nog, hé hebben ze een reuzenrad in de arena geplaatst? maar nee, het waren die afgrijselijk scherpe gigantische westernsporen! Nou meid, je hebt helemaal gelijk. Als je ooit 's naar een westernshow gaat neem dan vooral je paraplu mee, het bloed spat in het rond!! Ze rijden echt allemaal met pizzasnijders van de reclame, zo diep mogelijk tussen die ribben!! Echt, dat de dierenbescherming daar niets aan doet....![]()
![]()
My God..... Waarneer gaan ze is wat anders verzinnen... Was laatst op een dressuurwedstrijdje op een manege, het is maar goed dat die kids geen sporen om hadden, dan waren er zomaar 6 dode ponny's geweest!!!Drijven voor beginners....
Genta schreef:
Het liedje heet Runaround Sue van Dion.