Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas....volgend jaar ben ik zeker van de partij! Hoe is het afgelopen met de bokkers in Bunschoten?
Maar verder heb ik helemaal geen bokkers herkend.
(ook veel mooie paardjes gezien
)

MOHGirl schreef:Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi
Dat is Magic Power Special van de Sylvester Ranch. Inderdaad een geweldig paard!
, maar verder vond ik dat er redelijk netjes werd gereden.
)
RGERRITS schreef:zou jij je mond dicht houden dan jojo...mn paard heeft zn been dik opgezwollen als je dr nu aankomt krijg je knal voor je kop...en bij deze bieden ze geen excuus aan of even te vragen hoe het gaat...dat vind ik erg respecktloos of ligt dat aan mij....ik moest van anderen door blijven stappen als ik dat niet had gedaan kon ik de andere onderdelen wel vergeten...
), Desiree01, Monnik, RGERRITS, en nog een paar.
toch was je reactie erg heftig en je bleef erg boos!
) en Sammy_Jo gelachen tijdens het feest...
)
Sammy_Jo schreef:Klaasje kan ook goed dansen trouwens !!!!!!!!!!!!!! hahahahahaha
klaasjuhhh schreef:Mocht ik nav deze haarscherpe doch geheel misplaatse karakteranalyseHeb weer een aantal Bokkers gemeet, ......SugarMiss ( lekker asociaal, gewoon kijken en dan toch doorlopen als je geroepen wordt, dan ben je i.r.l. toch zoals ik het al van je had verwacht![]()
).
nog ándere mij onbekende mensen door de drukte en het tumult over het hoofd gezien hebben dan bij deze aan hen mijn oprechte excuses

Je kwam een keer vlak langs me lopen toen ik met Lenie, Marieke & Mireille stond te praten en ik heb je uit de verte op de tribune gezien