[WN] NK quarters in bunschoten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pigino

Re: NK quarters in bunschoten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 07:17

ja dat was te horen in de inrijbak!
schrikken is helemaak niet erg maar om vervolgens te vloeken en tieren is iets minder, ik heb met je in de klasse gestaan en je paard liep gewoon goed na die klap of ben ik nu kippig???

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 10:25

Ik denk dat dat vloeken en tieren gewoon door de schrik komt, logisch, zou mij ook gebeuren.

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:56

OOOOW wat heb ik zitten balen vandaag! Ik heb helaas niet mee kunnen doen omdat mijn paard niet lekker liep. Helaas....volgend jaar ben ik zeker van de partij! Hoe is het afgelopen met de bokkers in Bunschoten?

Groetjes leanne

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:00

Ik heb Jos gezien Maar verder heb ik helemaal geen bokkers herkend.
Wedstrijden kijken was leuk (ook veel mooie paardjes gezien )

yeah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:46

uitslagen???

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:11

Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi
Ik heb vandaag ook 2 maloten zien rijden, waar ik echt wel de bak in wou lopen om ze van het paard te trekken, zo idioot hard in die paarden mondjes trekken, kom op het blijft een diertje he?
Ik heb zoveel andere mensen het niet zien doen, heb ik respect voor.
Heb ook wel een opmerking tegen 1 van de jongens gegeven, die reed echt afgrijzenlijk op zijn paard, hij kan beter gaan tennisen ofzo, had echt medelijden.
En een aardige man aan de leeftijd, die constant zat te zagen, alsof hij een boom om wou zagen.
Zag er erg gemeen uit, iemand ook opgevallen?
Die jonge Jongen schijnt ook op bokt te zitten, dus please make my day en reageer hier op.
Die oude man heb ik geen idee van.
Verder heb ik echt super genoten van de rest van de paarden.
Zag er goed uit.
Groetjes

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:26

MOHGirl schreef:
Ik heb het erg gezellig gehad in Bunschoten, hele mooie paardjes gezien.
Was er 1 wat er echt uitzag als ieder zijn droompaard, de 2e hengst die geshowt werd voor dekking, bucksin, heel erg mooi

Dat is Magic Power Special van de Sylvester Ranch. Inderdaad een geweldig paard!

De 'zager' heb ik ook aan het werk gezien , maar verder vond ik dat er redelijk netjes werd gereden.
Ik heb genoten van de Western Riding, jammer dat dit onderdeel maar op zo weinig wedstrijden wordt uitgeschreven.
Hoe komt het toch dat er zo weinig animo voor is?

Verder weer enkele nieuwe bokkers gemeet, waaronder Jos, Sunnygirl en Monnik

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:39

Ben ik dus niet de enige die het is opgevallen, ik had zo een medelijden met het beestje.
2 van de mannen/jongens, is het me bij opgevallen, de rest reed idd, "redenlijk" ik heb er wel een paar flinke goeie tussen gezien.
Ik vond het meisje die op 2 paarden starten in het roze bij reining ook erg goed, weet je welke ik bedoel? (waren er zoveel!!)
Die durfde echt te rijden, ze had lef, vond haar goed.
Ze werd ook 1 en 2e..
Groetjes Lis

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 09:43

Dat was Anna Grether!
Die reed inderdaad een geweldige proef en werd verdiend eerste.
Daar gaan we nog veel van horen, denk ik....

Jammer dat Roel een spin teveel draaide want ook hij reed heel erg netjes met A Shining Sensation.
Was ook redelijk opvallend dat youth reining met name door meiden werd uitgevoerd

Gelukkig werd er door de jeugd inderdaad netjes gereden (bijna allemaal dan )

Respectloos vond ik overigens de prijsuitreiking voor de Youth Reining!!!! Dat was een aanfluiting!
Om tijd te winnen mochten andere ruiters losrijden in de bak terwijl de jeugd de linten kreeg omgehangen
Jammergenoeg vonden een aantal ruiters ook dat ze moesten galloperen, stoppen en spinnen zodat het voor het publiek nauwelijks nog te volgen was wie er nu iets had gewonnen.
Buiten het feit dat de organisatie dit voor haar rekening nam vind ik dat de ruiters uit respect hier geen gehoor aan hadden moeten geven en 5 minuten hadden kunnen wachten.

Helaas moesten wij na de Youth reining vertrekken en hebben we de rest van het programma niet kunnen zien
Ben erg benieuwd naar de uitslagen!

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 09:46

heeft iemand de youth trail gezien?

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:13

zou jij je mond dicht houden dan jojo...mn paard heeft zn been dik opgezwollen als je dr nu aankomt krijg je knal voor je kop...en bij deze bieden ze geen excuus aan of even te vragen hoe het gaat...dat vind ik erg respecktloos of ligt dat aan mij....ik moest van anderen door blijven stappen als ik dat niet had gedaan kon ik de andere onderdelen wel vergeten...

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:08

RGERRITS schreef:
zou jij je mond dicht houden dan jojo...mn paard heeft zn been dik opgezwollen als je dr nu aankomt krijg je knal voor je kop...en bij deze bieden ze geen excuus aan of even te vragen hoe het gaat...dat vind ik erg respecktloos of ligt dat aan mij....ik moest van anderen door blijven stappen als ik dat niet had gedaan kon ik de andere onderdelen wel vergeten...

Ik zag het gebeuren en spoorde je aan om haar te laten joggen.
Het was dat je dat grietje zelf al aansprak op het gedrag van haar paard, anders was ik er naar toe gelopen. Wat ik erg van haar vond is dat ze daarna alsnog haar paard kort langs andere liet lopen, nu waren wij ook steeds bezig om er uit de buurt te blijven. Oja sterkte verder met je paardje en dat ze snel weer goed is.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:32

Ik heb ook weer een leuk NK gehad. Ben donderdag vertrokken met XoNo. Was leuk Colin, en nogmaals: Hardstikke bedankt!!

Ik vind Mariënheem toch -tig keren leuker...De sfeer, de mensen, etc.
Leukste avond was voor ons toch zaterdag, lekker de bende laten feesten.

Heb weer een aantal Bokkers gemeet, o.a. WranglerButt (kende ik al), JoJo (zien lopen), SugarMiss ( lekker asociaal, gewoon kijken en dan toch doorlopen als je geroepen wordt, dan ben je i.r.l. toch zoals ik het al van je had verwacht ), Desiree01, Monnik, RGERRITS, en nog een paar.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:39

Had dat "zager" nummer 82?
En klaasjuh, helaas heb ik jou niet gemeet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:47

Hee Klaas...je vergeet iemand...MIJ!!!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:53

beste regina ik zou zeker wat gezegd hebben want zoals de meeste mij kennen ben ik niet op mijn mond gevallen
toch was je reactie erg heftig en je bleef erg boos!
ik heb echt wel begrip voor je reactie alleen je zet je zelf zo in de kijker als je zolang en zo heftig blijft reageren
succes met het herstel

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:54

klaasje......foei

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:04

Wie ben jij dan ook alweer Skippy1?

Oewj..Sorry Mehlika!

Heb MoonChloe volgens mij ook wel gezien..En nog met Buttweiser (ofzo ) en Sammy_Jo gelachen tijdens het feest...

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:05

Klaasje kan ook goed dansen trouwens !!!!!!!!!!!!!! hahahahahaha

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:34

Nou ik ben benieuwd naar de slappe lach van klaasjuhh
(hij laat niks los )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:58

@ Klaas... WB en jij stonden bij de halter vrijdag bij de inrijbak. Ik groomde bij Papaya en haar red roan hengst... WB stelde ons toen aan elkaar voor...

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 19:01

Sammy_Jo schreef:
Klaasje kan ook goed dansen trouwens !!!!!!!!!!!!!! hahahahahaha

Wuahahah...ander onderwerp

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:05

klaasjuhhh schreef:
Heb weer een aantal Bokkers gemeet, ......SugarMiss ( lekker asociaal, gewoon kijken en dan toch doorlopen als je geroepen wordt, dan ben je i.r.l. toch zoals ik het al van je had verwacht ).
Mocht ik nav deze haarscherpe doch geheel misplaatse karakteranalyse nog ándere mij onbekende mensen door de drukte en het tumult over het hoofd gezien hebben dan bij deze aan hen mijn oprechte excuses

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:52

Hallo,

Wie weet er de uitslag van de open senior cutting?

Groetjes Danielle

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:00

@Sugarmiss: Wat had je vandaag een saai T-shirt aan, waren die met plaatjes op? Je kwam een keer vlak langs me lopen toen ik met Lenie, Marieke & Mireille stond te praten en ik heb je uit de verte op de tribune gezien
Ik heb tijdens de cutting op de verhoging naast de kantine gestaan en ongeveer 70 foto's met mijn mini-camara'tje gemaakt - 'k wist niet eens dat het geheugen zoveel kon hebben
Ik maak later vanavond een topic met een paar van de beter gelukte foto's:)

Zal ik eens wat vertellen? Ik heb zowaar een paar nieuwe mensen ontmoet en gesproken die niet op Bokt zitten. Ik wist niet dat dat bestond