[WN] troxel helmets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nastyexplosive

Re: troxel helmets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:47

Ik heb een beetje rondgekeken, en ik ben nu fan van de Troxel Laredo All-Trails!
http://www.troxelhelmets.com/products/f ... ductID=11#

Iemand een idee waar ik die het best vandaan kan halen? (ik las net hierboven dat arthur nu ook Troxels heeft, beetje domme vraag misschien , maar wie is Arthur? Verward )
Wel had ik ze op eBay gezien in zandkleur (maar ik wil graag de zwarte Tong uitsteken ), maar komen er dan dus nog douanekosten boven op?

xena schreef:
Ik heb vandaag de SIERRA binnen gekregen vanuit amerika (ebay) is een dikke 2 weken onderweg geweest.Was alleen wel jammer da de TPG hem kwam brengen met een rekening erbij van de douane Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:43

nastyexplosive schreef:
Iemand een idee waar ik die het best vandaan kan halen? (ik las net hierboven dat arthur nu ook Troxels heeft, beetje domme vraag misschien , maar wie is Arthur? Verward )

Hier is ie Knipoog : http://www.westernstore.nl/

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:26

Margee schreef:
xena schreef:
Ik heb vandaag de SIERRA binnen gekregen vanuit amerika (ebay) is een dikke 2 weken onderweg geweest.Was alleen wel jammer da de TPG hem kwam brengen met een rekening erbij van de douane Sigaar

Hoeveel was jij er nu in totaal aan kwijt?

96 euro incl verzenden vanuit amerika.en naheffing douane van 22 euro nog wat.(118 in totaal dus)

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:54

Ik heb net de dacota gekocht bij Arthur, voor 79,99 euro. Is wat duurder dan wanneer je 'm bestelt in Amerika, maar dan heb ik 'm ook eerst kunnen passen en bekijken...Ik ben tevreden dus!
De Sierra hebben ze ook; maar die zat nog ergens in 't magazijn, en de prijs weet ik ook niet.

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:15

Hij staat toevallig net op de eerdergenoemde site! De Sierra: prijs € 139,95.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 13:17

€ 129,95 Haha!
Daar kan je hem dan ook eerst voor passen en kijken of hij lekker zit en je niet voor jan met de korte achternaam loopt.....
Verschil met zelf laten komen vanuit Amerika al een stuk kleiner.....
Hmmmm.... ik weet wat ik voor mijn verjaardag vraag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:55

Met mijn torxel was wat misgegaan maar eindelijk word ie vandaag opgesuurt, een zwarte spirit. Haha!

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:17

Margee schreef:
€ 129,95 Haha!
Daar kan je hem dan ook eerst voor passen en kijken of hij lekker zit en je niet voor jan met de korte achternaam loopt.....
Verschil met zelf laten komen vanuit Amerika al een stuk kleiner.....
Hmmmm.... ik weet wat ik voor mijn verjaardag vraag!

Ik word gek.... Hyper! Ik weet toch zeker dat er € 139,95 stond...... Nou ja, beter zo!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:25

Misschien vonden ze het zelf ook wat veel..... Knipoog
Er komen zeker nog wel verzendkosten bij ????

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:37

Ik heb hem mezelf kado gedaan. Ik kreeg per ongeluk een zwarte, die was net binnen maar mocht teruggestuurd, maar eigenlijk vond ik die zeker zo mooi.
Stoer ding hoor!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:57

Ik heb hem ook binnen , mooi ding , gelukkig viel de kleur positief uit omdat de kleuren op diverse plaatjes op internet nog wel wat verschillen !

Ik vind de binnenkant van de helm wel raar , dat superflodderige stofje..... Verward

En dat GPS systeem daarvan kwam ook al meteen een hoekje los terwijl ik er amper kracht op zette.... heb het er nu weer in geschoven en hoop maar dat het blijft zitten Tong uitsteken

Hij zit gelukkig wel als een huis , pasvorm voelt supergoed aan , beter dan m'n Casco , zo met passen zit hij muurvast dus hoop dat de kwaliteit een beetje degelijk is ook gezien het rare flodderige stofje en direct al uit elkaar vallen Tong uitsteken

Ben benieuwd. Als alles goed in elkaar blijft dan denk ik dat deze helm een stuk beter zit dan m'n Casco die bij iets hardere wind nogal flappert , irritant is dat Tong uitsteken

Wel mooi ook dat het klepje van de helm zo flexibel is , is toch ook weer iets veiliger.
Het is wel een enorme champion helaas , maarja dat zij zo.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:52

Knapper zullen we er wel niet van worden maar we blijven wat langer heel! Knipoog
Bij mij zat dat systeem ook los, misschien wordt het zo aangeleverd? Ik heb mijn dochter de gebruiksaanwijzing en tekening in de handen gedrukt en voila!!! hij kon op...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:39

Heb net een rondje gereden , en zit prima ! OK dan!

Wel een stukje warmer dan m'n Casco , maar er zitten ook minder sleufgaten in.

nastyexplosive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:31

pmarena schreef:
Het is wel een enorme champion helaas , maarja dat zij zo.

Ik vroeg me af welk model jij hebt gekocht en welke dus een champignon is. (heb Sierra besteld, maar die heb ik alleen nog op plaatjes gezien, weet niet of die ook champignon is.)

pmarena schreef:
En dat GPS systeem daarvan kwam ook al meteen een hoekje los terwijl ik er amper kracht op zette.... heb het er nu weer in geschoven en hoop maar dat het blijft zitten Tong uitsteken.

Wel GPS systeem heeft jouw model?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:36

De bruine Sierra dus , GPS 3.

nastyexplosive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:53

aj jammer, dan krijg ik dus ook een champignon met misschien een los flodderig stofje (maar ben nu nog nieuwsgieriger naar hoe hij er in het echt uitziet! Beter komt hij gauw! Ja )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:24

Ik voelde het toch niet dat het zo geplooid zat boven m'n hoofd , dus het zal wel zo horen zeker , dat flodderige Verward

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 08:43

Ik liep gister op t NK langs de stand van Horseman Outfitter en zag daar ook de Troxel Sierra liggen, dat meisje van de stand vertelde me dat ze nog ff zitten te wachten op de definitieve Europese goedkeuring en dan vanaf oktober zijn ze te koop, voor maar een luttele 144 euri's Geld, geld! . Oeps....dat heb ik toch wel goed verstaan zeker Bloos! ? Ja echt waar. Ze zijn wel mooi en ga ze ook zeker passen alleen denk ik dat ik m op de Equitana in maart a.s ga kopen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 09:04

Als je niet in een manege rijdt waar een helm verplicht is met bepaalde goedkeuringsnummers, zou ik me van die goedkeuring niets aantrekken.
Ik kan me niet voorstellen dat de Amerikanen een helm maken en daarbij het risico van miljoenenclaims nemen, daar zijn ze in dat land nogal fel op.

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 00:11

Heb er net een binnen..heerlijke cap, lekker licht..vraag me alleen af of je hoofd niet erg nat wordt bij een bui..er zitten enorme sleuven in..maar ja nederland kennende, zal ik dat gauw mogen ondervinden Lachen

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:15

@Strangertje: Je hoofd wordt idd nat bij regenbui.... Tong uitsteken
Is proefondervindelijk bewezen Clown

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:19

De Silver-Ranch heeft nu ook Troxels op voorraad..............

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 18:50

Ik hou dit topic even in de gaten, ik vind het best een mooi cappie, en aangezien ik toch aan een nieuwe toe ben..... De Sierra is mooi! Hij stond op die "arthur" site alleen nog maar in het bruin zag ik, ik wil natuurlijk wel zwart!!

Heeft iemand misschien een foto als ie op zijn/haar hoofdje staat? Ben benieuwd hoe hij er dan uitziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 18:53

Troxels vallen over het algemeen wel mooi. Heb nog nooit gezien dat een troxel zo zat bij mensen dat hij echt als een calimero eierdoppie op hun hoofd zat.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:20

Kreeg vrijdag de Bit binnen en daar stond de Sierra in voor een adviesprijs van 159 Geld, geld! . Tja wat is wijsheid Slim ?