Ik vrees idd dat met het hele startnummergedoe de drempel om een keertje te starten wel erg hoog word gelegd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cornelie schreef:Als we dan toch bezig zijn, doe er dan ook meteen maar Bixie wedstrijden bij voor de allerkleinsten }> ( is wel schattig )
Hollybollie schreef:Ik vind het juist een goede zaak dat de startnummers er nu zijn! De 10 euro die de startkaarten kosten zijn hun geld naar mijn mening wel waard. Probeer ook eens de voordelen te zien.
Ik denk dan aan:
-geen goedkope startnummerblaadjes meer die binnen de kortste keren achterstevoren hangen/ opwapperen/ afscheuren etc.
-geen extra kosten meer voor “vergeten-terug-te-brengen-startkaarten”(wat mij nog wel eens gebeurt)
-op den duur (lijkt mij) minder administratiekosten op wedstrijden
-betere controle op sjoemelen/ onwetendheid van ruiters (denk aan beginners op hengsten/ starten in verkeerde klassen etc.)
-minder wachttijden bij het secretariaat
-geen gepiel meer met het aanbrengen van de startnummers op de wedstrijd met touwtjes/ veiligheidsspelden etc.
En zo zijn er vast nog wel meer goede redenen. Nog meer klassen lijkt mij geen goed idee, er zijn er wel genoeg dacht ik zo.
Hollybollie schreef:
Ik
vind het juist een goede zaak dat de startnummers er nu zijn! De 10 euro die de startkaarten kosten zijn hun geld naar mijn mening wel waard. Probeer ook eens de voordelen te zien.
Voor mij zie ik de voordelen wel,of misschien kan ik beter zeggen dat ik geen nadelen zie![]()
Ik denk dan aan:
-geen goedkope startnummerblaadjes meer die binnen de kortste keren achterstevoren hangen/ opwapperen/ afscheuren etc.
Nooit problemen mee gehad
-geen extra kosten meer voor “vergeten-terug-te-brengen-startkaarten”(wat mij nog wel eens gebeurt)
Eigen schuld dikke bult![]()
-op den duur (lijkt mij) minder administratiekosten op wedstrijden
Dream on![]()
-betere controle op sjoemelen/ onwetendheid van ruiters (denk aan beginners op hengsten/ starten in verkeerde klassen etc.)
Als je wil sjoemelen dat lukt dat ook,en als je onwetend bent dat is er iets niet goed aan het voor traject![]()
-minder wachttijden bij het secretariaat
Nee hoor geen seconde
-geen gepiel meer met het aanbrengen van de startnummers op de wedstrijd met touwtjes/ veiligheidsspelden etc.
concho pins gebruiken![]()
En zo zijn er vast nog wel meer goede redenen. Nog meer klassen lijkt mij geen goed idee, er zijn er wel genoeg dacht ik zo.
Er zijn genoeg redenen om het te doen zoals het nu gedaan wordt,is ook prima,maar alweer wordt toch te licht gedacht over instappers
Bianca
Jos schreef:of je noet met je showpad en al naar het sevretariaat gaan![]()
Jos schreef:denk dat het voor beginnende wedstrijd ruiters
, die nog niet weten of wedstrijd rijden wat voor ze is en hoe het allemaal gaat, het makkelijkst en goedkoopst is , om eerst alleen een startkaart te kopen , zonder lid te worden.
als het hele wedstrijd gebeuren je bevalt, kan je het jaar erna lid van de WRAN worden en dus gaan profiteren van de korting op het startgeld en startnummer
cowboyberend schreef:
ik geloof ook niet dat in de toekomst de administratiekosten zullen dalen, zoiets is nog noit eerder gebeurdt volgens mij dat iets minder geworden in plaats van meer (ja behalve het loon dan)
Jos schreef:ik heb het net nog een keer door gelezen, maar volgens mij kan je gewoon een startnummer kopen voor 25 euro voor het hele jaar.
inschrijfgeld heb je altijd , dus dat blijft hetzelfde als vorig jaar.
je bent dus per jaar 25 euro meer kwijt, maar aan administratie kosten iets minder
Anya schreef:En ik heb vandaag ook een startnummer op Seven van Jip aangevraagd.Seven is weer het andere uiterste van Lanna. Seven is een kleine D-pony
Desiree01 schreef:2 stallen huren, 1 met korting en 1 niet want hij is geen lid.