Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
holly schreef:Mijn mailbox raakt de kluts kwijt Blijkbaar stuur ik teveel ineens.
Maar goed ik heb al vele mailtjes de deur uit gedaan, stuk of 100, naar mensen met paints, hoefsmeden, stallen, maneges, kennissen en straks ga ik weer vrolijk verder (eerst even eten)
Kimberley77 schreef:tjemig Loekje, ik was al helemaal trots met mn 8 mailtjes(ben nog bezig met mn atechnische pc knobbel, haha).
skippy1 schreef:Fly is niet gestolen! Ze was/is van een man die haar verwaarloosde, die heeft haar een paar jaar geleden van Francis gekocht. Het kan dus best zijn dat een manege haar gekocht heeft, maar dus niet als zijnde een gestolen paard!!!
Pervinco schreef:Wat ik me vanochtend zat te bedenken... Als ik Fly zou hebben gekocht als manege zijnde, pak 'm beet anderhalve maand geleden, en ik zou nu een mail krijgen dat dat paard gezocht word; ik denk dat ik dan zo wie zo zou zeggen dat ik 'm niet heb, stel je voor, je hebt een gestolen paard gekocht... Dat beest is dan wel legaal aangekocht, maar goede reclame is 't niet lijkt me...