[WN] UPDATE BOKTKAMP 2004

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:11

Heee tofff, hoef ik niet alleen te staan op de bonte avond!!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:34

He gelukkig Sprite!!!
We maakten ons al een beetje zorgen om je

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:50

Heee wat leuk!! Gaaf zeg!
Wil je Bullit eventueel nog meenemen, of blijft hij thuis?

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:45

het word vast weer erg leuk Haha!
(Emma)

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:41

Citaat:
Wil je Bullit eventueel nog meenemen, of blijft hij thuis?

nee hoor, ik laat bullit en gsus allebei lekker thuis. ik heb geen zin om een trailer te gaan regelen, en bullit is op het moment zo lief en zo braaf dat ik hem nu liever niet in de stress wil gooien........ en mezelf hahahaha *LOL*

ik heb een tent en peppysan komt er gezellig bij in, maar ik heb alleen nog geen vervoer heen en terug Scheve mond
dusse.... is er iemand die van beneden komt en een klein slingertje via exloo wil maken om mij en mijn tent op te pikken? exloo ligt tussen assen en emmen.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 03:33

ben blij dat er weer veel animo is.verheug me er nu alweer op,zal er volgens menige er wel geen recht op hebben,hihihihih ben wat zwaarder geworden,maar zal wel uit mijn dak gaan.
gr rinus

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 04:23

nog maar negentien dagen te gaan, en o jee,dames ik realiseer mij nu pas, na het lezen van de pagina's,ik ben de enigste van het mannelijke geslacht????????????????????heeeeeeeeeeelllllllllppppp,waar zijn de andere heren???????????

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 07:13

Er lopen er daar nog wel een aantal rond Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 14:57

Je gaat het zwaar krijgen met al die dames!!!!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:22

Nog iets meer dan een week te gaan....
Ik moet maar eens gaan 'voorslapen', vrees ik Knipoog

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:47

Ik moet me alvast maar gaan bedenken wat er allemaal mee moet denk ik.
En voorslapen wil niet echt want ik heb al de kriebels als ik eraan denk dat kamp al zo dicht bij is!!
Ik heb er zin in!!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:53

Wel slim om daar al over na te gaan denken, PeppySan. Ik heb nog een wedstrijd aankomend weekend (mijn eerste!), dus eigenlijk is dat zowat het enige waar ik op dit moment aan kan denken... Scheve mond
Wat mag ik nou absoluut NIET vergeten volgende week??

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:08

ik zit midden in een verbouwinkje, dus het zal lekker zijn er even uit te zijn en geen troep meer om me heen te zien.... of maak jij troep in de tent peppy? wahahaha Clown

en gera: succes met de wedstrijd!
(.... wel jammer van jaggers maantjes hoor Lips are sealed )

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:32

Neeee, Sprite, je moet mij nu niet weer die andere gevoelens aan gaan praten... Knipoog
Ik dacht zo: Ik doe in de aankomende twee jaar niets anders met Jagger dan halter en als ik de concurrentie goed aan wil gaan, dan zit niets anders er op dan de manen gewoon kort te knippen. Het valt me nog alles mee, ik moest er wel enorm aan wennen, maar het staat ook wel weer erg netjes.
Ik zag het ook alweer voor me: Zo'n hengstenvlecht moet je toch vlak voor de wedstrijd er in doen, anders dan is hij alweer 'los' wanneer je de ring in gaat. Dan zit ik constant van de zenuwen op de wc en dan wordt mijn nummer omgeroepen en dan moet ik nog in alle haast een hengstenvlecht produceren. Nee, dat werkt gewoon echt niet. Dus nu manen eraf, een dag van tevoren plukjes in de manen maken, hood erover en zaterdag (hopelijk) tadaaa... alles zit goed!
(zou ik dit niet eerst even een keer moeten oefenen? Lips are sealed )

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:21

de tent ligt in de auto,slaapzak kan ik nog niet vinden,luchtbed........heb ik,auto door de APK,pomp voor luchtbed in de auto,kleding ligt klaar, alleen mijn goede humeur nog zoeken,verder ............nog maar een week!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:44

En nu nog ZON bestellen!!!!
want dit rotweer is niks!

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:47

doet me denken aan vorig jaar, wat was het weer toen geweldig zeg. ....regen,regen en nog eens regen...... hihihi maar een lol dat we gehad hebben !!!!!!!!!!!

Maar ja, als je samen met je mannetje in een tentje ligt en het regent zie je alleen maar het romantische ervan Haha!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:50

Weet iemand hoe laat de bonte avond begint? Ik heb Sil ook wel al een pb'tje gestuurd hoor, maar ben een beetje nieuwsgierig Schijnheilig Ik heb nog wel een aantal mensen die komen kijken Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:09

Nee nee, geen toeschouwers Bloos!

Bloos

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:10

zomon schreef:
doet me denken aan vorig jaar, wat was het weer toen geweldig zeg. ....regen,regen en nog eens regen...... hihihi maar een lol dat we gehad hebben !!!!!!!!!!!

Ik zal alvast een aantal kledingstukken meenemen die ongelofelijk vies mogen worden Knipoog
Ach ja, wat voor weer het ook wordt, we hebben vast wel lol *LOL*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:11

XoNo is dan trouwens toch wel weer terug hè? Mijn pb-buddy

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:31

He, he, weer terug uit de USA! Heerlijke vakantie gehad, weinig paarden gezien Huilen maar wel een paar splint boots van Wrangler kunnen scoren in de uitverkoop Haha!

De meiden daar aan de overkant van het water wilden allemaal heel graag mee naar het Boktkamp, ze vonden het een "Awhsome idea" Cool
Dus misschien kunnen we er volgend jaar een internationaal tintje aan geven *LOL*
Ik ga nu de puinhopen opruimen en morgen de paarden uit de kudde bij Evelien plukken (als ze nog mee willen Haha! ). Voor zover ik het een beetje heb kunnen volgen heeft Digger er een reuze tijd met allemaal dames om mee te kroelen Bloos

En dan op naar het volgende evenement!!!!!!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:49

Kiekeboe!! Hier is nog een vakantieganger terug uit schitterend Noorwegen!!! 3 weken lang mogen genieten van de natuur en van de ZON!!!! Echt waar, we zijn hartstikke bruin! Ik ga zo lekker naar Cody en Boris kijken, hij zal wel behoorlijk gegroeid zijn! Dineke is begonnen met het zadelmak maken van Kobus, hij hobbelt al los rond in stap en draf en vindt het allemaal geweldig!!!! Tijdens het galopperen maakt hij nog graag vreugdesprongen..........hahahhahaaa!!!

Ik ga jullie even teleurstellen, ik kan niet alle dagen naar het Boktkamp komen, ik blijf maar tot 31 juli in , dan word ik 'savonds weer verwacht voor een staatsbezoek. Sorry, het is niet anders...........

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:54

nou ja, je bent er in ieder geval! OK dan! ook al ist niet het hele boktkamp..

wat gaaf dat die meiden daar ver over de oceaan het zo leuk vonden!
dus volgend jaar internationaal tintje Tong uitsteken

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:56

gera schreef:
Nee nee, geen toeschouwers Bloos!

Bloos

tuurlijk wel!