[WN] Perlino?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 04:56

jessiejanes schreef:
Ik ben toch even eerlijk,maar ik vind het jammer.heb je deze keuze gemaakt,omdat je op het nieuwe paard eerder kan gaan rijden?

Nee want zij blijft ook nog minstens twee jar op het land staan. Daar gaat het mij helemaal niet om, van mij hoeft dat rijden niet eens persé...

Citaat:
Als ik zo lees,heb je al meer ervaring met paarden.Waarom ,met begeleiding evt.,geen hengst??Anders laat de eerste opvoeding aan je ouders over,dat gebeurt nu ook!

Oef .... Nee ... Hun hebben ook nog nooit een hengst gehad. Ja Buddy van Xono, maar ide is met 1 jaar weggegaan (of was het nou 2) En hoe ze bij mijn ouders staan heeft niks met opvoeden te maken.

Citaat:
Laat eventueel hem later de basis aanrijden door een trainer en ga daarna onder begeleiding,zelf verder met hem???Ach,...ik klets ook maar wat,............

Tja dat zou kunnen...

Citaat:
Je gaat spijt krijgen!!!!! Knipoog

Daar ben ik ook bang voor...

Maar ik kan er nog een paar maandjes over nadenken...
[/quote]

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:07

Niet te lang over nadenken, je schitterende Perlino aanhouden en als je het eng vindt om een hengst te houden, castreren is zooooo gepiept en heb jij een machtig mooi paard!!!!!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:16

Ja, waarom laat je hem niet castreren als je een hengst een te groot risico vindt? Hij is echt geweldig mooi hoor, ik zou er toch echt heeel goed over nedanken of je hem niet (ook) wilt houden. (Of je ouders Haha! ).

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:38

ja dan ga ik me er ook weer even mee bemoeien Haha!
ik vind het een schitterend veulen echt waar

ik zal persoonlijk voor een ouder paard kiezen omdat je dan al weet hoe het paard eruit komt te zien enzo.
en is het nou een gewoon kleurtje oke ,maar een perlino kom je ook weer niet zo heel veel tegen dus heb je gewoon iets speciaals.

maar deze is nu zo mooi gebouwd dat ik wel bijna zeker weet dat het een plaatje word

en wat wil je ermee rijden, pleasure?
want dan steel je zeker de show met zo'n paard Haha!

ik ben ook met een hengst begonnen Bloos
maar dat was een etter dus heb hem laten castereren
maar heb niks verpest hoor in de tijd dat ik hem nog als hengst had.
hij is nu een ontzettend lief paard, oke met zijn kuren maar dat maakt het juist ook weer zo leuk Haha!

maar ja het is je eigen keus en jij weet het zelf het beste.
maar zal er nog wel goed over nadenken als ik jou was Haha!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:39

GoedVetMan schreef:
Ik wou het eerst niet zeggen of schrijven.
Sterker nog, ik kan het gewoon weg niet uit mijn bek krijgen.
Maar uiteindelijk moet ik maar toegeven, en daarom heb ik dit voor je op geschreven.

Is hij te koop? Haha!

Nu issie dus toch te koop! Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:07

Jep , waarom laat je hem niet castreren ? Zo'n knapperd krijg je gewoon bijna niet meer , het is nu echt jouw veulen, waar je een band mee kan opbouwen , en inderdaad je steelt de show met hem !

Nogmaals , je moet er maar goed over na denken , want straks krijg je misschien spijt

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:53

Proficiat met je veulen en natuurlijk nu met je nieuwe aanwinst. Ik moet zeggen dat ik ook voor je nieuwe bonte keuze zou kiezen. Ik vind eerlijk gezegt de perlino geen mooie kleur voor een paard. Als ik ook naar de oogjes op de foto's kijk dan spreekt dat mij niet zo aan. Er hebben al vaker hier op bokt foto's van perlino's gestaan maar telkens vind ik het toch niet mijn smaak. Maar dat is persoonlijk natuurlijk Haha! .
Heel veel plezier in elk geval Lachen

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 16:11

LisetteSugar"]
[quote="GoedVetMan schreef:
Ik wou het eerst niet zeggen of schrijven.
Sterker nog, ik kan het gewoon weg niet uit mijn bek krijgen.
Maar uiteindelijk moet ik maar toegeven, en daarom heb ik dit voor je op geschreven.

Is hij te koop? Haha!

Nu issie dus toch te koop! Haha!
[/quote]

NOU NEE HOOR... Stoom uit je oren

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 16:22

Ik ben gewoon misselijk nou... ik weet het gewoon echt niet meer... Huilen
Hij is idd onwijs mooi... Ik heb nou Daylight hier in Schiedam staan en ieder dag raak ik weer een beetje meer gehecht aan haar. En zij heeft iemnd nodig die trouw is, dus niet iemand die haar doorverkoopt of ruw met haar omgaat. Ze is zo lief, loyaal en gevoelig. Ik weet gewoon dat ik haar het leventje kan geven die zij nodig heeft dus dat is een issue... En als mijn ouders Magic houden, ik denk het wel dan is dat echt de beste keus. En Day'tje is ook zo gaaf. Echt een super reinertje... Ach ik kan het nog een paar maanden aankijken, jullie maken mij aan het twijfelen. Mijn ma zegt dat ze 100% voor Day zou kiezen en mijn vriend wil alleen dat ik gelukkig ben dus hij zegt er niks over.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:51

Als je vriend er niets over zegt, kun je ze niet alletwee houden? Lips are sealed Haha!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 19:58

Haha! inderdaad, dat zei ik wel tegen hem; kon ik ze allebei maar houden! Toen zei hij; je hebt maar één kont dus je moet gewoon kiezen... Tja ongelijk geef ik hem niet!
Maar ik ben net weer op stal geweest bij Day'tje en mijn besluit staat vast. Ze heeft zo'n heerlijk karaktertje en zo'n geweldige uitstraling! Jullie zullen nog wel zien en dan zal je zien dat ik nog niet zo'n verkeerde keus heb gemaakt. Ik ga niet alleen op uiterlijk af, ik heb gewoon 'iets' met Day...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:06

Die kont past pas over drie jaar op je veulen...tegen die tijd kan de situatie er heel anders uitzien Haha!

Never say never!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:08

**Ik zeg niets meer**..............

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:09

Je kunt ook tweespan gaan mennen Haha!

Heb je ze wel allebei nodig *LOL*

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:11

Ik vind het knap van je dat je een beslissing genomen hebt, heel veel succes en vooral plezier met Daylight, die ik overigens ook erg leuk vind!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:15

Ja, dat moet ik er ook wel even bijzeggen, want dat heb ik net niet gedaan. Daylight is ook heel leuk, zeker weten. Daarom vroeg ik ook of het niet mogelijk was ze allebei te houden, of dat je ouders je hengstje houden.