Chantalleke schreef:Ik zie niet wie er door gaan naar de finale's Want er was toch al voorronde's reining gereden?
Vandaag zijn de eerste voorrondes voor de Reining
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sugarmiss schreef:Ik was er ook niet bij, maar als ik zie dat Roelie Kim heeft verslagen, dan vind ik dat verassend.
Ik misgun niemand een overwinning en Kim kan haar dag niet gehad hebben (of het paard natuurlijk), maar in Roelie haar rijden zit gezien deze overwinning duidelijk een stijgende lijn.
Tenfold schreef:Heb alleen het volgende meegekregen: de ruiters van de top drie. Helaas weet ik niet precies met welke paarden, maar wie weet kan iemand dat nog aanvullen?En er is woensdag AQHA reining geweest.
Helaas zijn de uitslagen hiervan (nog) niet te zien op de eerder genoemde link.
sflj schreef:...van de 14! Ze deed het fantastich en was er ontzettend blij mee! Ze zag er dan ook wel fantastisch uit hoor! (al ben ik natuurlijk een beetje bevooroordeeld) De foto's komen natuurlijk z.s.m. op www.unitedstables.tk
Q 1057 Aged Mares ( 15)
1. Jelly Meibos Im a Pretty Leaguer QH M 5
2. Kari Oltmans KJ Imtheluckyone QH M 4
3. Astrid Nieborg Asbe Skips Leaguer QH M 5
4. Caroline Schoneveld Maya Te Riffic Bar QH M 9
5. Jeanet van de Weerd An Elegant Touch QH M 10
6. Paul de Vries FW Golden Lash QH M 10
7. Regina Gerrits Le-Ann Blair QH M 12
8. Ellen Welten Eternal Bit of Flash QH M 11
9. Silvia Schoenmaker Prime A Cowgirl QH M 11
zie net dat het er 15 waren. Nou oke dan, nog mooier!
jeddah schreef:Ik vind dat zeker niet verassend, Kim reed op een paard dat sinds januari pas onder het zadel is en waarvoor dit de eerste wedstrijd was! Ik vind het juist erg knap gedaan!
Roeli heeft gewoon ook erg goed gereden! Kim had haar dag zeker wel en het paard was echt TOP voor de eerste keer! Tjonge wat kan dat dier bewegen...!
Ik heb het wel gezien, ze reden beide erg goed, het zijn beide ook goede paarden en de volgende keer kan het best andersom zijn, de keer daarop weer, enz, enz.
santerra schreef:Misschien een domme vraag maar ik kan nergens vinden of op het donderdagavond ook is, en tot hoe laat, en wat de intreeprijs is voor een kijker/bezoeker.
Is er iemand die dat misschien weet ?
Azhari schreef:Wij zijn inmiddels terug. Mijn zusje is geplaats voor de amateur pleasure. We zijn echt super blij en dat op haar verjaardag. Ondanks dat ze super hengstig is heeft ze zich netjes gedragen, geizen het feit dat ze alleen niet de makkelijkste is. Nu zaterdag en zondag nog, we zullen zien.